Банк посчитал продажу личных вещей на OLX бизнесом и закрыл счет
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- tckgoblinu
- 17 липня 2024, 10:19
- #
Сенс не в тероризмі, ти продав щось на ОЛХ і отримав дохід, цей дохід не оподатковувався, щоб до банку не прийшла податкова з питаннями, вони роблять крайнім тебе, бо будь-який дохід має оподатковуватися, це може не подобатися, ну але блін як є, от вони тебе і заблокували, щоб не бути крайніми перед податковою.
Якби в тебе був ФОП і ти оподатковував би свій дохід з продажів ОЛХ — в банку не було б питань, але звісно так ніхто не буде робити, бо це тупо і довго, але для банку є лише прозорий, хоча і муторний та дурний шлях з оподаткуваннями.
Якби в тебе був ФОП і ти оподатковував би свій дохід з продажів ОЛХ — в банку не було б питань, але звісно так ніхто не буде робити, бо це тупо і довго, але для банку є лише прозорий, хоча і муторний та дурний шлях з оподаткуваннями.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
В платежах указаны оптравитель оплаты — Novapay.
Но банк начал утверждать, я что я занимаюсь терроризмом и распространение ядерных боеголовок. По этой причине я должен был предоставить документы на происхождение средств.
Я документы предоставил.
За весь год было всего около 10 зачисислений. Меньше 1 месяц.
Банк заявил, что я бизнес и закрыл засчет.
У кого есть претензи к банку, оставляем жалобу
1. https://apps.apple.com/ua/app/raiffeisen-online-ua/id1383858144?l=ru
2. https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.aval.dbo.client.android&hl=ru
3. https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals
4. Пишем письма в материнскую компанию info@raiffeisen.at.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
За Вашими зверненнями попередньо проводилась комунікація з менеджером, який надав всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, просимо написати нам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp