Заблокували рахунок
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 7 липня 2024, 10:22
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +24
- natashaGra
- 7 липня 2024, 15:20
- #
Банку хоть иногда бывает стыдно??? 2 ничего не значащие отписки на один отзыв , в перспективе ещё будет 3я. А потом окажется , что предоставленные бумаги не подходят, и опять по новой. Если ситуация не разрешится советуйтесь с юристом , пишите в НБУ и скорее всего вам придется подать в суд. Качество обслуживания этого «большого, системного и европейского «банка очень сомнительно
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 17 липня 2024, 17:14
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими складними моментами. Бережіть себе та рідних, адже життя – найцінніше!
Стосовно звернення, то хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp