Маніпуляції з грошима без мого відома
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Усе це звучить як бла бла бла,а банк замість того щоб допомагати вирішувати проблеми, навпаки створює мені їх.Замість того щоб постійно виправдовуватись, краще б змінили щось у своїй бездарній системі, щоб подібні ситуації не виникали. Все решта, це пусті балачки, які мене не цікавлять. (Доречі звертався у підтримку, спочатку сказали:"Ви здійснювали поповнення кредитної картки на 85002.80 грн, проте для того, щоб воно потрапило на погашення, воно має відобразитись у виписці, а це може зайняти до 1−2 робочих днів, у виключних випадках до 3 робочих днів. Коли це відбудеться, мінус з Вашого зарплатного рахунку буде знято, але якщо раптом мінус не зніметься автоматично, прошу Вас звернутись у чат для того, щоб створити запит на зняття мінусу вручну. «Потім було:» Олександре, дійсно мінус з дебетового рахунку мав би зникнути ще у вівторок, але чомусь цього не відбулося. Я вже створила запит до колег з профільного підрозділу, щоб вони зняли мінус з Вашого рахунку. «Виходить банк такий надійний, що кожен платіж я повинен контролювати особисто!!!
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 4 липня 2024, 10:00
- #
Нам дуже хочеться перевірити інформацію та все проаналізувати. На жаль, за зверненням у соціальних мережах нам недоступні дані клієнта. Просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +9
- natashaGra
- 4 липня 2024, 10:07
- #
Кроме бла-бла здесь никогда ничего другого не было написано
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ця проблема в цьому банку, є роками, її ніхто не вирішує. У мене виникає думка що це просто вигідно банку.
Раз я вже тут, окремо хочу відзначити крутий і розпіарений додаток цього банку MyRaif. Ще в кінці минулого року з банку телефонували:«встановлюйте новий крутий додаток". Уже скоро рік буде, а в додатку крім переказу грошей з картки на картку нічого немає. Короче буду завершувати, якщо такими темпами будете розвиватись, можливо в 2050 році зробите додаток нормально, і усуните проблеми з незрозумілими, а головне самостійними маніпуляція з моїми грошима. Для збереження грошей цей банк може і підходить, а от кредитні послуги краще отримувати в інших банках-де все відкрито і прозоро, і виписку можна подивитись одразу, а не через 3,4,5 днів
Дякуємо за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ваш досвід обслуговування у Райфі призвів до таких емоцій. Відгуки клієнтів допомагають покращувати роботу наших сервісів та роботу Банку в цілому.
За умовами кредитного договору існує обов'язковий, щомісячний плановий платіж, а саме 5 % від суми використаного кредитного ліміту станом на день білінгу (25-е число місяця). Списання відбувається кожного 1-го числа місяця, автоматично з дебетного рахунку (інформування відправляється завчасно). Погашення буде здійснено не одразу. Існує деякий період протягом якого сума «переходить» на кредитний рахунок, як правило цей процес проходить протягом декількох годин.
Зазначаємо, що плановий платіж не відміняє пільговий період, а навпаки погашення в подальшому здійснюєте вже з урахуванням автоматично списаної суми. Перегляд дати та суми планового платежу по кредитній картці можливий в «Райффайзен Онлайн». Меню Рахунки⇒Деталі⇒Пільговий період та обов’язковий платіж.
Також, звертаємо увагу, що наш новий застосунок MyRaif на етапі активного наповнення новими функціями, з кожним оновленням з'являються круті функції та нам дуже приємно, що Ви є одним із користувачів.
При цьому, MyRaif містить наступні функції: відкриття нового рахуночку з віртуальною картою, переказ на карту іншого Банку — без комісій, виплата переказу MoneyGram, підписання переказів цифровим підписом, активація картки АТБ/Fishka/Instant, поповнення мобільного телефону (без комісій), оформлення автоцивілки, далі ще буде.
Не хотіли б залишатися осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати детальніше, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp