Питання до банку, стосовно ваших працівників
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 27 червня 2024, 19:52
- #
- Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +6
- natashaGra
- 28 червня 2024, 12:18
- #
Советуйтесь с юристом, здесь могут только шаблоны копировать — вставлять. Толку от представителя, что на сайте, что сервисного 0
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 28 червня 2024, 16:05
- #
- Корисний коментар
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Цікавить рівень доступу ваших працівників до фінансової інформації ваших клієнтів.
Мене сьогодні дуже здивувало, що оператор чи представник відділеня, дзвонив мені про інформування можливості відкрити кредитну картку і вільно оперував сумами на моєму рахунку, де я працюю, що це вбіса таке?
Якось був у відділенні то взагалі, розмірковували скільки я заробляю і компанія в якій я працюю, мені було дуже огидно, наче поркаються в моїй білизні.
Але карту мені зробити, яка вже прострочена не один рік, то велика проблема і забрати я можу її тільки у відділенні.
Знаєте, мабуть будемо прощатися. Бо вільний доступ до мого рахунку, це не нормально. Де гарантія що інформацію не передадуть якимсь шахраям?
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Безпека є невід'ємною складовою продуктів та послуг Банку. Захист даних є одним із ключових пріоритетів для нас. Ми невпинно працюємо над цим та завжди гарантуємо нашим клієнтам повну безпеку.
Дійсно, при наявності активної кредитної пропозиції з Вами може зв'язатися представник Банку та проінформувати, що є така змога. При цьому, інформація по рахункам клієнта у Райфі доступна співробітнику для можливості консультації у разі такої необхідності.
При відкритті рахунку кожен клієнт підписує договір та заповнює опитувальник із зазначенням своїх даних, для подальшого успішного та якісного обслуговування.
Щодо карти, хочемо проаналізувати цей момент та перевірити, адже наразі є і дистанційні шляхи її отримання у відділенні Нової Пошти або випуск віртуальної карти без фізичного отримання.
Прохання, написати нам у приватні повідомлення я із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp