Мінфін - Курси валют України

Встановити

Привласнення власних коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
AV3010 23 червня 2024, 18:29
Два роки тому назад була відкритий заробітний рахунок, на протязі цього року були відкриті рахунки Фішка і т.п.д.л.На зарплатному рахунку комісія була нуль на перекази на інші рахунки і це великий плюс БУВ, але раджу не вестися на цю ловушку проросійського банку, так як знаходжусь у благодійному фонді і часто потрібно робити перекази. Також не вжодному разі не поповнюйте карту через термінали бо потім ви не зможете довести що це ващі гроші чи якись ваших родичів, бо боту який займаєтеся фін.моніторінгом не сподобалася сума за 3 місяці у розмірі 29 тис які надавали блиські і дружина.А саме жахливе те що ви маєте право спілкуватися тільки з ботом через електронну пошту, на горячій лінії нічим не поможуть.З запитом про надання банку причин надходженя коштів було чітко написано кто це і чому, люди які нараховували кошти через термінал, повинні чомусь мені надати випіску з банків та налогової служби.Тому у людей питання на якій підставі вони мені повинні цю інформацію надати мені та втратчати час на те що повинен робити банк якщо йому щось не подобається.На запит за що жити всі ці місяці відповіді не надходило. Чому в інших банках блокують підозрілу суму і рахунок, а в безглуздому всі лишивши всіх офіціальних надходжень, і банку пофіг як ти будеш жити і за що купувати ліки дитині і годуватись, тому будедемо робити позов до суду за привласнееня коштів і заробіткуку процентів.Не вздумайте користуватись цим банком бо відділ фін.моніторінгу хуже русні.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 червня 2024, 8:57
Добрий день!

В першу чергу перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 червня 2024, 9:43
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 липня 2024, 16:19
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для врегулювання питання. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
24 червня 2024, 9:43
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+6
natashaGra
natashaGra
24 червня 2024, 10:06
#
Очередной шаблон, к сожалению. Большой европейский и системный банк настольо беден, что не может позволить писать что-нибудь другое???
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 липня 2024, 16:19
#
Корисний коментар
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для врегулювання питання. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися