Як рай-фай банк вкрав залишки коштів клієнта з рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.73 |
| USD | 42 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
На протязі п’яти робочих банківських днів рай-фай банк тяжко працював над заявою клієнта про закриття рахунків, в результаті чого вніс 15(!) помилок в реквізити іншого банку у електронній заяві, надані клієнтом, зокрема, додав зайву цифру в iban-номер рахунку клієнта в іншому банку та п’ять (!) помилок у SWIFT-код банка-отримувача.
Після чого рай-фай банк надіслав клієнту в електронній формі його ж заяву про переказ з зазначеними викривленими реквізитами іншого банку з вимогою завірити її електронним підписом.
Клієнт вже вдруге відкоригував після рай-фай банки реквізити іншого банку у заяві про переказ, завірив заяву власним електронним підписом та надіслав до рай-фай банку через офіційну адресу електронної пошти.
Протягом трьох робочих днів рай-фай банк відмовлявся приймати підписану КЕП заяву клієнта про переказ залишку коштів до іншого банку, посилаючись на різні дурниці, але прийняв «успішно» один і той самий файл з КЕП-підписаною заявою через три дні, з третього надсилання офіційною електронною поштою.
07 червня 2024, тобто через 18(!) днів після подання клієнтом до рай-фай банку заяви про закриття рахунків та переказ залишку коштів до іншого банку, рай-фай банк офіційно повідомив про закриття рахунків клієнта в рай-фай.
Ще протягом десяти (!) робочих банківських днів рай-фай банк не переказав залишки коштів клієнта до іншого банку згідно з заявою клієнта.
На підставі викладеного, після 32 днів з моменту подання заяви клієнта про переказ коштів, клієнт робить висновок про те, що рай-фай банк успішно вкрав залишки коштів клієнта.
Не запитуйте, чи можу я рекомендувати відкривати рахунки в рай-фай банку.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити комфортні умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці і при виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.
Ми маємо бажання здійснити перевірку цієї ситуації, а тому для детального аналізу просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp