Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як рай-фай банк вкрав залишки коштів клієнта з рахунку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sparky 21 червня 2024, 14:23
19 травня 2024 клієнт офіційно надіслав, а рай-фай банк отримав в електронній формі заяву на переказ та реквізити рахунку в іншому банку, куди рай-фай банк повинен був переказати залишки власних коштів клієнта на рахунку.

На протязі п’яти робочих банківських днів рай-фай банк тяжко працював над заявою клієнта про закриття рахунків, в результаті чого вніс 15(!) помилок в реквізити іншого банку у електронній заяві, надані клієнтом, зокрема, додав зайву цифру в iban-номер рахунку клієнта в іншому банку та п’ять (!) помилок у SWIFT-код банка-отримувача.

Після чого рай-фай банк надіслав клієнту в електронній формі його ж заяву про переказ з зазначеними викривленими реквізитами іншого банку з вимогою завірити її електронним підписом.

Клієнт вже вдруге відкоригував після рай-фай банки реквізити іншого банку у заяві про переказ, завірив заяву власним електронним підписом та надіслав до рай-фай банку через офіційну адресу електронної пошти.

Протягом трьох робочих днів рай-фай банк відмовлявся приймати підписану КЕП заяву клієнта про переказ залишку коштів до іншого банку, посилаючись на різні дурниці, але прийняв «успішно» один і той самий файл з КЕП-підписаною заявою через три дні, з третього надсилання офіційною електронною поштою.

07 червня 2024, тобто через 18(!) днів після подання клієнтом до рай-фай банку заяви про закриття рахунків та переказ залишку коштів до іншого банку, рай-фай банк офіційно повідомив про закриття рахунків клієнта в рай-фай.

Ще протягом десяти (!) робочих банківських днів рай-фай банк не переказав залишки коштів клієнта до іншого банку згідно з заявою клієнта.

На підставі викладеного, після 32 днів з моменту подання заяви клієнта про переказ коштів, клієнт робить висновок про те, що рай-фай банк успішно вкрав залишки коштів клієнта.

Не запитуйте, чи можу я рекомендувати відкривати рахунки в рай-фай банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 червня 2024, 14:30
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити комфортні умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці і при виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль для вирішення питання.

Ми маємо бажання здійснити перевірку цієї ситуації, а тому для детального аналізу просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 червня 2024, 15:14
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 червня 2024, 15:14
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+6
sparky
sparky
21 червня 2024, 17:00
#
Шановна спільнота сайту Мінфін, хто спостерігає за даним кейсом: зателефонувала мені брехлива *** з рай-фай банку, яка фактично підтвердила, що залишок моїх коштів до іншого банку не було перераховано протягом 10 робочих днів.
+
+18
khvorost
khvorost
21 червня 2024, 19:59
#
А чого ви взагалі мали справу з банківскою групою , яка фінансує вбивство Україінців , та банк в Україіні який очолює людина яка притягагась до кримінальної відповідальності за коррупційний злочин .
+
+18
natashaGra
natashaGra
23 червня 2024, 12:59
#
Как вариант если есть переписка посоветоваться с юристом и написать в НБУ , а если и дальше не переведут деньги скорее всего заявление в полицию и в суд
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Як рай-фай банк вкрав залишки коштів клієнта з рахунку