Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірше обслуговування! Найгірша служба підтримки! Найгірший додаток! Найгірший банк!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Bey 20 червня 2024, 16:49
Оиинайте цих шахраїв! Вас обдурять! Жахливішого банку годі і шукати. Будьте готові, щоб після багатьох років користування вас розведуть на гроші. І ще будуть стверджувати що вони роблять все законно! Банк придумує умови користування на ходу! Кожен оператор подає іншу інформацію! В додатку немає жодної інформації по терминах сплати платежів і користування картками! Не зацікавлені в вирішенні питання і звернення, хамовите ставлення
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 червня 2024, 16:52
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які готові допомогти.

Ми завжди готові піти на зустріч та посприяти вирішенню. Тому для детального аналізу ситуацій просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону, а також — надати більш детальну інформацію стосовно того, що саме сталось.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 червня 2024, 10:11
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
20 червня 2024, 17:08
#
А условия предоставления банковских услуг хотя-бы один раз
прочитали, да и с тарифами банка неплохо бы ознакомиться.

Похоже, что даже не пытались.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 червня 2024, 10:11
#
Корисний коментар
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Найгірше обслуговування! Найгірша служба підтримки! Найгірший додаток! Найгірший банк!