Найгірше обслуговування! Найгірша служба підтримки! Найгірший додаток! Найгірший банк!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Qwerty1999
- 20 червня 2024, 17:08
- #
А условия предоставления банковских услуг хотя-бы один раз
прочитали, да и с тарифами банка неплохо бы ознакомиться.
Похоже, что даже не пытались.
прочитали, да и с тарифами банка неплохо бы ознакомиться.
Похоже, что даже не пытались.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 21 червня 2024, 10:11
- #
- Корисний коментар
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які готові допомогти.
Ми завжди готові піти на зустріч та посприяти вирішенню. Тому для детального аналізу ситуацій просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону, а також — надати більш детальну інформацію стосовно того, що саме сталось.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp