Мінфін - Курси валют України

Встановити

блокировка счетов

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
chief1 19 червня 2024, 15:38
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 135
Несколько лет был клиентом данного банка из-за открытия в банке карты АТБ, для получения различного вида скидок в сети АТБ
Все операции с карточным счетом сводились к операциям в торговых сетях и нескольких покупок безналичной валюты в банке по предложению самого же банка.
Одна из них была в прошлом месяце при чем на огромную сумму в 50000 грн, целых 1200 дол. США. Деньги сразу не снял, не думал, что это очень озадачит банк. Оказался не прав.
День назад во время попытки оплаты за продукты в магазине АТБ, в транзакции было отказана. В последствии, во время общения с сотрудником банка было выяснено, что карта заблокирована финмоном банка. Из-за не предоставления какой то информации.
Утром в приложении банка уже гордо красовалась требование обновить данные до конца ДЕКАБРЯ 2023 г. Как карта обслуживалась столько времени не понятно. Однако после типа обновления своих данных, карта осталась заблокированной. По результатам второго общения с сотрудником банка теперь появилось письмо на почте о прекращении сотрудничества и требованием предоставить огромное количество информации для продолжения обслуживания в банке.
Перечень большой (напоминаю, что речь идет о дебетной карте АТБ физлица, не ФОПа), привожу некоторые из пунктов, что бы понять глубину мыслей:
— розкрити суть майбутніх прибуткових та видаткових операцій: періодичність, орієнтовна
сума в місяць, контрагенти (ПІБ/назва, ІПН/ЄДРПОУ, інше);
— документи, що підтверджують фінансовий стан клієнта (членів родини, від яких
надходять кошти) у обсягах, відповідних сумі проведених прибуткових операцій по рахунку; наприклад, довідка з місця роботи про виплачену заробітну плату або декларація,
— документи, на підставі яких проводяться операції, наприклад, договори надання послуг, купівлі-продажу, отримання спадщини тощо;

И другой бред.
При этом в случае закрытия счетов по моему требованию, деньги будут возвращены через 10 РАБОЧИХ дней. На руки их вам не выдают, а переведут в другой банк по указанным вами счетам. Если еще с гривной как-то можно выкрутится, то если у вас осталась на счетах валюта, то это будет СВИВТ перевод и вы попадете на комиссию в другом банке, где надо открыть счета.
Но этому недобанку на это абсолютно начхать. Думаю, что со своими клиентами в россии, он так не поступает.
Поэтому для желающих обслуживаться в этом банке, рекомендую принять эту информацию к сведению.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 червня 2024, 15:42
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

У випадку, якщо Ви не можете надати документи, що підтвердять походження коштів в повному обсязі — Ви можете закрити рахунок з переказом коштів на рахунок, відкритий на Ваше ім'я в іншому банку. Наявність комісії за зарахування коштів залежить від тарифів банку, на рахунок якого Ви переказуєте кошти. На жаль, на ці тарифи ми не можемо вплинути.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
chief1
chief1
19 червня 2024, 16:02
#
И как же проблема решена?
+
+6
natashaGra
natashaGra
20 червня 2024, 12:23
#
По-моему банк закон нарушает в требованиях раскрыть ФИО. Это персональные данные третьих лиц. Без их согласия их разглашать нельзя. И для европейского большого банка, как сам банк себя рекламирует, это позор. Если опять будут тоже самое требовать советуйтесь с юристом и пишите в полицию и НБУ.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися