Мінфін - Курси валют України

Встановити

Закрытие счета

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Vladyslav0006 12 червня 2024, 17:51
Добрый день. Произошла следующая ситуация, решили мы помочь брату и мужикам с фронта с Донецкого направления собрать денег и отправить сигареты, покушать и средства личной гигиены. Но банк прислал смс уведомление что карты мои заблокированы обратитесь в отделение банка для предоставления документов… Люди с разных городов кто сколько мог скинул денег, я должен по требованию банка искать людей которые перевели 200 грн и ТД… Боже какая глупость, в суме вышло 17 тысяч заблокированных… Решили мы что с таким банком отношения лучше разрывать, я написал в отделение банка заяву на закрытие счета, прошло уже 12 дней, меня каждый день операторы кормят тем что (мы уточним информацию и свяжемся с вами в течение часа) чтобы вы понимали не разу никто со мной не связался… Вы, можете ждать по 12 дней, а пацаны на фронте не могут!!! На почту пришло письмо что банк разрывает со мной отношения, а денег до сих пор нет.Сколько это будет продолжаться? Сколько ещё ждать когда вы вернёте деньги???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 червня 2024, 17:52
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 червня 2024, 17:07
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 червня 2024, 17:07
#
Корисний коментар
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+11
ukrx
ukrx
14 червня 2024, 12:07
#
Отправляем массово жалобы в НБУ — https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals.
+
+6
Валерка Котовский
Валерка Котовский
17 червня 2024, 9:46
#
После жалобы у НБУ советую подать сразу в суд где вы отсудите х2 с суммы заблоканной, так как банк не имеет права вызначаты та контролюваты напрями коштив клиента, если он не нарушил закод, а это нужно доказать:)

Как составить иск в электронный суд я расписал у себя в блоге.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися