Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайство банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
duzer28 12 червня 2024, 10:36
03.06.2024 р. мною була проведена оплата товару, придбаного в магазині АТБ (0813). Гроші успішно списалися, але в магазині вимкнувся і почав глючити платіжний термінал. В результаті чек мені не надали. Представник магазину сказав, що оплату вони не бачать і змусив мене повторно оплатити вже оплачений товар, а мені впродовж 3 днів мають повернутися кошти на карту. Будучи ще магазині зв’язався з банком через чат і мені зразу написала якась Олена та Олена, що гроші мені повернуть впродовж 8 днів. Потім знову написав до чату 07.06.2024 і вже якась Аліна написала, що через 3 дні гроші мають повернутися. На сьогодні вже пройшло і 3 дні і 8 днів, а грошей як не було, так немає. А сьогодні в чаті якась Юлія вже пише про 24 робочі дні (тобто 1 місяць). Це вже зовсім перебір з боку банку. Мало того, що по суті вкрали кошти з картки, принизивши клієнта і банку і магазину повторно оплачувати товар, так ще й абсолютна некомпетентність усіх операторів банку, кожен з яких на свій лад вказує термін повернення грошей. Мною вже підготовано звернення до НБУ, Кіберполіції та СБУ для притягнення винних шахраїв як з магазину, так і банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 червня 2024, 10:46
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, щодо роботи Банку.
Згодні, що ситуація в момент оплати товару є дуже неприємною. При цьому, якщо запит на проведення операції одразу надійшов в Банк, сума блокується на Вашому рахунку.
Остаточне списання відбувається протягом 8-ми робочих днів, у тому випадку, якщо обслуговуючий Банк торгової точки надіслав такий запит.
У разі відсутності подібного запиту сума розблоковується та кошти повертаються.
Виходячи з інформації у Вашому відгуці, кошти було остаточно списано та було створено заявку на оскарження, термін розгляду якої визначається правилами міжнародних платіжних систем.
Ми не хочемо залишати звернення осторонь та для точного аналізу Вашого питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення ( із вказанням контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 червня 2024, 10:55
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 червня 2024, 12:36
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 червня 2024, 10:55
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
natashaGra
natashaGra
12 червня 2024, 12:10
#
В этом банке всегда был бардак, а в последнее время бардак ещё и усилился. Скорее всего особой помощи от банка не ждите, напишут, что возврат 8 дней и все.
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
12 червня 2024, 12:21
#
Сбу? Самому не смешно? Ты ещё в гаагу пожалуйся
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 червня 2024, 12:36
#
Корисний коментар
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
duzer28
duzer28
13 червня 2024, 18:09
#
Питання вирішено. Дякую.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися