Шахрайство банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 червня 2024, 10:55
- #
- Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- natashaGra
- 12 червня 2024, 12:10
- #
В этом банке всегда был бардак, а в последнее время бардак ещё и усилился. Скорее всего особой помощи от банка не ждите, напишут, что возврат 8 дней и все.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 12 червня 2024, 12:21
- #
Сбу? Самому не смешно? Ты ещё в гаагу пожалуйся
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 13 червня 2024, 12:36
- #
- Корисний коментар
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, щодо роботи Банку.
Згодні, що ситуація в момент оплати товару є дуже неприємною. При цьому, якщо запит на проведення операції одразу надійшов в Банк, сума блокується на Вашому рахунку.
Остаточне списання відбувається протягом 8-ми робочих днів, у тому випадку, якщо обслуговуючий Банк торгової точки надіслав такий запит.
У разі відсутності подібного запиту сума розблоковується та кошти повертаються.
Виходячи з інформації у Вашому відгуці, кошти було остаточно списано та було створено заявку на оскарження, термін розгляду якої визначається правилами міжнародних платіжних систем.
Ми не хочемо залишати звернення осторонь та для точного аналізу Вашого питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення ( із вказанням контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp