Низький рівень сервісу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +6
- natashaGra
- 31 травня 2024, 17:37
- #
Отписка, ничем не помогут. А в результате ещё счета заблокируют
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 31 травня 2024, 17:38
- #
- Корисний коментар
За попередньо наданими даними Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +21
- peters0207
- 1 червня 2024, 19:47
- #
А може бути неуспішна передача звернення в роботу від одного співробітника банку іншому співробітнику в межах одного банку і при яких обставинах така ситуація може виникнути?
- +
- +21
- natashaGra
- 1 червня 2024, 21:42
- #
При любых обстоятельствах в этом банке похоже может возникнуть:
1. Представитель банка на данном сайте не сможет приступить к работе
2. Такое же произойдет с менеджером клиентского сервиса — хотя похоже он и так там не работает
3. Этих двоих представителей банка заставят заменять финмониторинг- он в плачевном состоянии- опять таки по отзывам
4. Интернет выключится в банке
5. Оба уволятся и им не найдут замену
Ну и дальше возможны варианты. Хотя этот текст про передачу клиентскому менеджеру надоел и достал
1. Представитель банка на данном сайте не сможет приступить к работе
2. Такое же произойдет с менеджером клиентского сервиса — хотя похоже он и так там не работает
3. Этих двоих представителей банка заставят заменять финмониторинг- он в плачевном состоянии- опять таки по отзывам
4. Интернет выключится в банке
5. Оба уволятся и им не найдут замену
Ну и дальше возможны варианты. Хотя этот текст про передачу клиентскому менеджеру надоел и достал
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 червня 2024, 16:54
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.
Ми не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання проаналізувати ситуацію допомогти Вам вирішити це питання, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp