Знущання з клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 24 травня 2024, 10:35
- #
- Корисний коментар
Вдячні за очікування!
Нам сумно, що дана ситуація негативні емоції. Хочемо зазначити, що актуалізація даних клієнтів проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ № 26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Для дистанційного коригування даних необхідно зробити фото оновленого документа, підписати за допомогою Дія підпису та надіслати на електрону адресу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам сумно, що дана ситуація негативні емоції. Хочемо зазначити, що актуалізація даних клієнтів проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ № 26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Для дистанційного коригування даних необхідно зробити фото оновленого документа, підписати за допомогою Дія підпису та надіслати на електрону адресу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 24 травня 2024, 10:59
- #
Метрополис? Зоотрополіс на крайняк. Распечатай и заполни, а потом скан отправь
- +
- +10
- Sergii Butko
- 24 травня 2024, 12:54
- #
Там ще є в опитувальнику прикол відобразити у MS Word у вигляді блок-схем структуру власності компанії. То взагалі треш, всі графічні елементи потрібно самому робити. Якщо, припустимо, у юрособи п’ять співвласників, то тільки ця частина заповнення займе приблизно годину.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Доки не було потреби контактувати з банком — все більш менш норм. Аж ось прийшов час оновити дані за постановою НБУ…
В ТЦК дані оновити легше.
Перший тиждень банк наярював на мобільний. Трубку, звичайно, ніхто з невідомих номерів не бере, тож нічого з цього не вийшло. Далі, слава Богу, хватило розуму і щедрості розоритися на смс повідомлення з розʼясненнями що від мене вимагається. Ну ок, думаю, ось нещодавно в інших банках все пройшло на раз-два.
Пишу в техпідтримку — там скрипт шле на пошту, дає якусь інструкцію, що треба вислати фотку нового паспорта з ЕЦП…
Добре, фотка ж не проблема ніби, вислав.
Через якийсь час мені дзвоне (з якої радості? Я ж вам дав зрозуміти який канал звʼязку для мене оптимальний?!) якась заскриптована бабуся з швидкістю роботи лінивця з Метрополісу🥲 кажу що не маю часу, давайте якось інакше це все зробимо. Вислали на пошту. 2 файли. 2 вордівські файли, Карл. У банка 2 додатки, а вони мені шлють 2 кривих-косих опитувальника В ВОРДІ. В суммі на більш ніж 30 пунктів і 0 пояснень як це треба зповнити. А створювались вони явно під ручне заповнення і на компі зробити це ± неиожливо, але я вже якось себе поборов і витратив на це вечір часу.
На наступний день відповідь на пошту, що «міша всьо … давай по новой». Всі галочки у них зʼїхали, інше повідмічав теж не так🥲
Шановний райф, може вже час збільшити команду розробників додатку до більше ніж 2 калік, вам так не здається? Ваші додатки — найгірші додатки банків, які я зустрічав в своєму житті. В кінці кінців вас в гугл формах забанили? Ну який ворд файл??? Ну ви ж туди натикали графічних елементів під заповнення рукою на друкованому файлі, вони не відмічаються в електронному форматі 🥲🥲
Ну чухайтесь вже якось, будь ласка. Мені легше закрити рахунок, ніж витратити ще 1 вечір на цей жах.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам сумно, що дана ситуація негативні емоції. Хочемо зазначити, що актуалізація даних клієнтів проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ № 26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Для дистанційного коригування даних необхідно зробити фото оновленого документа, підписати за допомогою Дія підпису та надіслати на електрону адресу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp