Мінфін - Курси валют України

Встановити

некваліфіковані працівники, хами, не дотримання законів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
karina123456 15 травня 2024, 11:34
Відділення за адресою: Харків, вул. Молочна, 6
Була у відділенні: вул. Молочна, 6, де ще раз мені довели, що не можна мати справу з банком Аваль. У той день дуже довго була повітряна тривога. Очікувало багато літніх людей. Працівники їх не приймали і на питання не відповідали. Хоча могли відповісти. Один з працівників періодично виходив, щоб завести чергового під«їхавшего клієнта. Потім клієнт виходив. Потім працівник ще виходив, щоб допомогти якомусь черговому клієнту (ні з черги) з банкоматом і відповідав на питання. Але на питання літній бабусі він відповів:«Чекайте кінця тривоги, я не зобовязаний нічого відповідати». Потім він взагалі кудись поїхав. Коли був кінець тривоги, довелось стукати у двері, бо вони не хотіли відчиняти. Потім на чиє питання, — а зараз працює тільки один консультант? — НЕЧИПОРЕНКО ХРИСТИНА відповіла:« Я не обязана перед вами отчитываться, идите сядьте». Я ще раз запитала про кількість консультантів, відповідь була, — я сказала идите сядьте! Сказати, що це хамство, не кваліфікованість, та взагалі не припустимо — це не сказати нічого. В жодному банку такого ще не бачила і не чули. Коли інша жіночка теж намагалась щось сказати з приводу їх праці, таж сама Христина, відповіла, що зараз взагалі припинить обслуговувати її. Якщо ви насправді бажаєте доброго і кваліфікованого сталення до вас і отримання гарних послуг, раджу звернутись до іншого банку. Наприклад до Укрсіббанку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 травня 2024, 11:40
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс та компетентну консультацію.
Безпека клієнтів та співробітників для нас найважливіший пріоритет саме тому, під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Ситуація, яка трапилась з Вами недопустима, маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / некваліфіковані працівники, хами, не дотримання законів.