Неможливість переведення коштів з іншого банку, що знаходиться у іншій країні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 24 квітня 2024, 19:18
- #
- Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +34
- natashaGra
- 24 квітня 2024, 19:47
- #
Много текста от представителя , а толку клиенту от этого не будет. Этот банк один из самых неклиенториентированных в стране
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 25 квітня 2024, 19:20
- #
Напишите в личку я дам контакты людей кто поможет вывести деньги откуда угодно без финшмоном всяких.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Що такє повинно було трапитись, що мій рахунок перестав ідентифікуватись? Та чому мені не надають зрозумілої відповіді на те з якої причини на мій рахунок не можуть бути зараховані кошти.
Що стосується «гарячої» лінії, то ніякої інформації там отримати неможливо. Спочатку берут слухавку, вислушують проблему, просять трохи зачекати на лінії і через дадцять з лишнім хвилин звязок автоматично обірвується.
Єдиним моїм бажанням є розірвання контракту з вашим банком. До тогож я додам усіх зусиль, щоб якомога більше людей дізналося за ваш «дуже зручний» сервіс.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код)
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp