Мінфін - Курси валют України

Встановити

Розголошує банківську таємницю

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ZtRUSLAN 4 квітня 2024, 13:05
Нажаль не очікував, що банк, який позиціонує себе як банк який дотримується вимог законодавства України — розголошує таємниці третім особам, що стали відомі в процесі обслуговування.
Нарешті зікінчилась моя тяганина з банком (починаючи з 22.02.2024р.) щодо повернення коштів які були заблоковані (про це також був окремий негативний коментар). Кошти повернули, і яке було моє здивування, що кошти були повернуті на підставі ст. 15 ЗУ, а не підставі заяви ЯКУ Я ОСОБИСТО ПІДПИСАВ, ця інформація була прописана в призначення платежу — і стала доступною третім особам. Цим банк розкрив оцінку клієнтського (мого) ризику, що я вважаю є таємницею.
Враховуючі вищевказане прошу Банк мати честь змінити призначення платежу: РАХУНКИ ЗАКРИТО ТА ЗАЛИШКИ ПЕРЕРАХОВАНО ВІДПОВІДНО ДО МОЄЇ ЗАЯВИ.
(P.S. — думаю, що зможу передбачити відповідь банка. «нам дуже прикро, ми розглянемо ситуацію та спробуємо допомогти»)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 квітня 2024, 13:11
Вітаємо.

Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про банк. Ваше звернення передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами для надання додаткових роз'яснень.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 квітня 2024, 16:02
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано пояснення.


З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 6

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
8 квітня 2024, 16:02
#
Полезный комментарий
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано пояснення.


З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
9 квітня 2024, 8:40
#
Доброго дня.
Було дуже швидко прочитано купу статей але по суті питання не вирішено.
ПОВТОРЮЮ — РАХУНКИ БУЛО ЗАКРИТО НА ПІДСТАВІ ЗАЯВИ ПРО ЗАКРИТТЯ ЯКУ Я ОСОБИСТО ПІДПИСАВ, як би Банк закрив рахунки в односторонньому порядку питань у мене не було б.
Рахунки закрито на підставі ст. 121 ПОСТАНОВИ НБУ 29.07.2022 № 162, а не ст. 123 даної ПОСТАНОВИ.
+
0
Олександр Матусевич
Олександр Матусевич
10 квітня 2024, 11:32
#
То Вам повернули кошти?
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
10 квітня 2024, 14:08
#
Кошти повернули, але вказали, що повернуті на підставі ст. 15, а не на підставі заяви.
+
0
Олександр Матусевич
Олександр Матусевич
11 квітня 2024, 20:23
#
То ви змогли ними скороистатися? І який банк прийняв? Бо у нас не приймеє жоден банк якщо в призначенні написано згідно ст15…Вже неділю намагаюся щось зробити…
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
12 квітня 2024, 11:15
#
Мав рахунки в Аккорд Банку. Прийняли, користуюсь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися