Розголошує банківську таємницю
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 квітня 2024, 16:02
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано пояснення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго дня.
Було дуже швидко прочитано купу статей але по суті питання не вирішено.
ПОВТОРЮЮ — РАХУНКИ БУЛО ЗАКРИТО НА ПІДСТАВІ ЗАЯВИ ПРО ЗАКРИТТЯ ЯКУ Я ОСОБИСТО ПІДПИСАВ, як би Банк закрив рахунки в односторонньому порядку питань у мене не було б.
Рахунки закрито на підставі ст. 121 ПОСТАНОВИ НБУ 29.07.2022 № 162, а не ст. 123 даної ПОСТАНОВИ.
Було дуже швидко прочитано купу статей але по суті питання не вирішено.
ПОВТОРЮЮ — РАХУНКИ БУЛО ЗАКРИТО НА ПІДСТАВІ ЗАЯВИ ПРО ЗАКРИТТЯ ЯКУ Я ОСОБИСТО ПІДПИСАВ, як би Банк закрив рахунки в односторонньому порядку питань у мене не було б.
Рахунки закрито на підставі ст. 121 ПОСТАНОВИ НБУ 29.07.2022 № 162, а не ст. 123 даної ПОСТАНОВИ.
- +
- 0
- Олександр Матусевич
- 10 квітня 2024, 11:32
- #
То Вам повернули кошти?
- +
- 0
- Олександр Матусевич
- 11 квітня 2024, 20:23
- #
То ви змогли ними скороистатися? І який банк прийняв? Бо у нас не приймеє жоден банк якщо в призначенні написано згідно ст15…Вже неділю намагаюся щось зробити…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нарешті зікінчилась моя тяганина з банком (починаючи з 22.02.2024р.) щодо повернення коштів які були заблоковані (про це також був окремий негативний коментар). Кошти повернули, і яке було моє здивування, що кошти були повернуті на підставі ст. 15 ЗУ, а не підставі заяви ЯКУ Я ОСОБИСТО ПІДПИСАВ, ця інформація була прописана в призначення платежу — і стала доступною третім особам. Цим банк розкрив оцінку клієнтського (мого) ризику, що я вважаю є таємницею.
Враховуючі вищевказане прошу Банк мати честь змінити призначення платежу: РАХУНКИ ЗАКРИТО ТА ЗАЛИШКИ ПЕРЕРАХОВАНО ВІДПОВІДНО ДО МОЄЇ ЗАЯВИ.
(P.S. — думаю, що зможу передбачити відповідь банка. «нам дуже прикро, ми розглянемо ситуацію та спробуємо допомогти»)
Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про банк. Ваше звернення передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами для надання додаткових роз'яснень.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp