Просто неадекватний фінансовий моніторинг
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +8
- natashaGra
- 1 квітня 2024, 10:08
- #
Опять отписка, хотя ситуация плохая и даже очень. Пишите в НБУ со скринами и отписками банка, и обращайтесь к юристу
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 квітня 2024, 10:56
- #
На публичном форуме ни один банк не будет озвучивать персональную информацию клиента,
поэтому сколько не скринь сообщений банка на Минфине — это не влечёт никаких
юридических последствий, кроме пустой траты сил, времени и нервов…
поэтому сколько не скринь сообщений банка на Минфине — это не влечёт никаких
юридических последствий, кроме пустой траты сил, времени и нервов…
- +
- 0
- natashaGra
- 1 квітня 2024, 14:48
- #
А кто-то писал о скринах с форума? Насколько знаю у этого банка в приложении тоже переписка и явно есть у фирмы электронный ящик для переписки. Вот оттуда данные и надо брать
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 квітня 2024, 16:17
- #
Для того, чтобы скринить переписку с официального e-mail-адреса, надо вести эту переписку не на форуме…
Подзвонили, поспілкувались ні про що, «налили води», сказали, що не розблокують, документи легальності моєї діяльності їх ніякі не влаштують і т.д.
В банку працюють ***, котрі на жодне запитання не знають відповіді. Відділення не зрозуміло навіщо взагалі працюють, бо як не звернешся, то лише розказують, що нічого вони не знають і звертайтесь на гарячу лінію, а на гарячу лінію як не подзвониш, то кожен раз різні відповіді на одне і те саме питання.
Забрав гроші переказом на інший банк. Готівкою не віддають. Долари на рахунку переказують свіфтом, за свіфт банк отримувач з Вас візьме гроші… в моєму випадку було 55 доларів комісії.
В банку працюють ***, котрі на жодне запитання не знають відповіді. Відділення не зрозуміло навіщо взагалі працюють, бо як не звернешся, то лише розказують, що нічого вони не знають і звертайтесь на гарячу лінію, а на гарячу лінію як не подзвониш, то кожен раз різні відповіді на одне і те саме питання.
Забрав гроші переказом на інший банк. Готівкою не віддають. Долари на рахунку переказують свіфтом, за свіфт банк отримувач з Вас візьме гроші… в моєму випадку було 55 доларів комісії.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Рахунок ФОП прожив 5 днів. На рахунку було всього 3 операції:
1) Надходження грошей ПФД на рахунок
2) Покупка за гроші від ПФД товару у контрагента
3) Надходження грошей від клієнта за продаж товару
Все. Далі отримав блокування.
Написали список документів котрі треба надати та написати пояснення про діяльність, то я надав все на пошту з електронним підписом. В пояснені докладно пояснив, що я продаю та чим займаюсь і що мої основні покупці, це майстерні по виготовленню FPV дронів і логічно, що такими діями вони гальмують поставки запчастин для їх виготовлення.
Приходить відповідь, що не розблокують. Розумію, що це якась маячня, то йду в відділення подавати всі документи і самостійно робили скан-копії з оригіналів документів. Через декілька годин прийшло повідомлення менеджеру банку, що мені відмовлено. Скоріш за все, то навіть ніхто не дивився документи, бо я приніс їх за годину до закриття відділення, а о 20:30, то менеджер банку отримав повідомлення, що відмовлено.
Гроші сказали переведуть в інший банк з призначенням, що гроші заблоковані по статті 15, а саме шахрайство, виготовлення зброї масового вбивства і т.д., що буде вести одразу до проблем з банком, де гроші будуть отримані.
У відділені забрати гроші, а ні з депозита, котрий вже 1.5 місяці як закінчився, а ні з картки фізичної особи, а ні з рахунку ФОП — не дають.
Банк — дно. Такого відношення не очікував. Якщо дзвонити на гарячу лінію, то при кожному дзвінку на ті самі питання, то будете отримувати різні відповіді, так я це було в моєму випадку.
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що така ситуація мала місце.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Окремо хочемо подякувати Вам за вклад, який Ви робите задля Перемоги нашої країни. Обіцяємо докласти максимум зусиль задля вирішення питання.
Ваш запит зафіксовано та передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Просимо очікувати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp