Проблеми з якістю обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 26 березня 2024, 7:40
- #
Банкоматы не моют, просто их свиньи засирают
На полку банкомата свиньи любят класть какие то остатки с едой , заливать какими то напитками. Вот не верю, что это уборщица пришла и нагадила. Понимаю , что надо убирать это , но ведь это же клиенты и засерают, а потом высказывают какие то претензии.
А вообще дикая ситуация , сейчас наличные деньги нужны все меньше и меньше . Гораздо проще рассчитываться картой или телефоном .
А если автор такой продвинутый, он что не знает, что для снятия наличных гораздо проще не банкоматом пользоваться , а в магазине на кассе снять наличные ? И не надо под дождем в очереди стоят. Или автор отзыва такой дремучий из 20- ого века ?. Или Кагарлык такой отсталый , что в нем нет магазинов с терминалами ?
Короче — буря в стакане воды. Не гадьте сами — и чище будет .
А вообще дикая ситуация , сейчас наличные деньги нужны все меньше и меньше . Гораздо проще рассчитываться картой или телефоном .
А если автор такой продвинутый, он что не знает, что для снятия наличных гораздо проще не банкоматом пользоваться , а в магазине на кассе снять наличные ? И не надо под дождем в очереди стоят. Или автор отзыва такой дремучий из 20- ого века ?. Или Кагарлык такой отсталый , что в нем нет магазинов с терминалами ?
Короче — буря в стакане воды. Не гадьте сами — и чище будет .
Дякую вам за такий цінний та корисний відгук!
Хочу вам повідомити, що ваша думка для мене не становить жодної цінності і не цікава, я звертаюся до банку.
На жаль, не всі такі панове життя як Ви. Дехто живе у місцях, де біля непрацюючого банкомату в радіусі 500 метрів немає магазинів, де можна зняти гроші на касі. А ще прошу Вас поділитись досвідом, як мені зняти гроші в магазині нічого не купуючи? А якщо такої відповіді немає - просто припинити флудити (і припинити нарешті прогулювати школу)
Хочу вам повідомити, що ваша думка для мене не становить жодної цінності і не цікава, я звертаюся до банку.
На жаль, не всі такі панове життя як Ви. Дехто живе у місцях, де біля непрацюючого банкомату в радіусі 500 метрів немає магазинів, де можна зняти гроші на касі. А ще прошу Вас поділитись досвідом, як мені зняти гроші в магазині нічого не купуючи? А якщо такої відповіді немає - просто припинити флудити (і припинити нарешті прогулювати школу)
«як мені зняти гроші в магазині нічого не купуючи?»
Рассмешило))
А вам никогда и ничего не нужно покупать в магазинах?.
Или хотя бы коробок спичек купить, что бы система могла пропустит выдачу наличных?
Или вы не только далеки от знаний пользования картой , но и от логики и умения рассуждать вообще ?
Рассмешило))
А вам никогда и ничего не нужно покупать в магазинах?.
Или хотя бы коробок спичек купить, что бы система могла пропустит выдачу наличных?
Или вы не только далеки от знаний пользования картой , но и от логики и умения рассуждать вообще ?
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 березня 2024, 15:25
- #
- Корисний коментар
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
І мені хотілося б щоб банк і надалі радував мене та інших клієнтів високою якістю обслуговування. На жаль, у моєму місті (Кагарлик, Київська область) часом здається, що ти маєш справу не з сучасним банком, який підтримує європейські стандарти банкінгу, а з приватом або ощадом у їхніх найгірших проявах.
Все відбувається одного дня, 25 березня.
Найближчий до мене банкомат райфу на вулиці Россавській 24 просто вимкнено. Кілька днів тому знімав у ньому готівку. Банкомат дуже брудний. Спочатку він був просто брудним, запорошеним, потім його протерли брудною ганчіркою і просто розмазали цей бруд банкоматом і екраном так, що важко прочитати, що там на екрані. Невже така велика проблема для банку, відділення якого є в Кагарлику — раз на тиждень із ганчіркою та серветками та містером мускулом протерти екран і сам банкомат? Банкомат місяцями брудний і всім начхати.
Не зміг зняти готівку — пішов у банкомат у відділення. Десь кілометр від непрацюючого банкомату. Почалася повітряна тривога, відділення зачинилося. Не біда — другий банкомат на вулиці, якось зніму гроші. Переді мною бабуся та дідусь знімають гроші. Їм складно, знімають у кілька прийомів, можливо, вони не знають, що можна ввести суму вручну і отримати за один прийом, знімають у кілька прийомів по тисячі. Все це не швидко, стою під дощем хвилин 10−15, чекаю. Підходить моя черга. Знімаю через телефон із NFC. Мені треба зняти так, щоб були сотні та двухсотки. Тож знімаю 800. Банкомат видає. Намагаюся повторити — вдруге з NFC банкомат відмовляється давати готівку. Пише абсурдні помилки, наприклад «ваш банк недоступний» або «неможливо виконати цю операцію». Загалом зняти з NFC я не зміг. Добре, що в рюкзаку була карта, за її допомогою я без проблем зняв необхідну мені суму. Чому банкомат не дозволяє виконати більше однієї операції зняття з NFC? Якщо десь стоять ліміти на такі операції — як їх зняти? У додатках не знайшов.
Закінчив із банкоматом. Складаю речі у рюкзак. У тамбурі банку прибирає прибиральниця. Замітає сміття у совок, відчиняє двері назовні та просто викидає сміття назовні на тротуар. Це нормально? Це вже європейський банк чи вже ні? Якщо у прибиральниці культурний рівень не дозволяє зрозуміти, що так робити не можна — можливо, у начальника відділення є розуміння? Купуйте прибиральниці відро для сміття, щоб не довелося викидати сміття на вулицю, це не нормально, центр міста, шановний банк і таке відбувається. Якщо Ви думаєте, що я вигадую — готовий надати точний час, коли це було, подивітесь по камерах.
Давайте зробимо банк краще — щоб вам не було соромно, а клієнтам було приємно користуватися вашими послугами. Дякую!
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Михайло, цінуємо за співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.
Ми засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу та користування нашим банкоматом, призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс. Дякуємо за фідбек, адже це допомагає удосконалювати наш сервіс та обслуговувати Клієнтів на ще вищому рівні.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp