Блокування рахунку через використання власних коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- natashaGra
- 11 березня 2024, 19:35
- #
Тут уже наверное все читатели выучили, что вы прежде всего большой европейский системный банк — самим не надоело это писать??? Нечем заняться??? У вас этот текст по методу копировать вставить под каждым отзывом. Для европейского банка такое отношение к клиенту верх неуважения
Большой европейский системный банк ждут санкции США)) , незабаром у новинах))))
- +
- +45
- Недорого Отзывы
- 11 березня 2024, 23:51
- #
А Европа знает что у нее такой банк есть?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
У лютому місяці заблокували через те що я відправляла кошти родичам та вони мені назад відправляли, при цьому це мої кошти які я отримала раніше, та користуюсь виключно ними.
При чому суми перерахунків були не такі і великі, тим паче що НБУ казали 400 000 грн на місяць можна використовувати, а якщо це і кошти що були раніше то немає бути з цим проблем, та все ж вони виникли саме з цим банком!
Оновлення данних які вони надіслали вибачте але від 2020 року, ви там що зовсім з глузду з'їхали, коли в нас вже 2024 рік!
Тому хочу щоб НБУ звернув увагу на роботу цього банку, а саме шахрайські махінації рахунків, бо наразі банк використовує наші кошти у власних потребах!
А це порушення Закону України.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp