Порушення прав людини та знущання!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.05 | 49.74 |
| USD | 42.03 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
зайняті. Почала листування з чат ботом в додатку, де мені випустили віртуальні картки. Потім після випуску віртуальних карток я користувалася коштами дві доби і їх знову
заблокували. Після звернення у відділення мені сказали, що причина блокування через якийсь бінанс гаманець (я ніколи таким сервісом не користувалася, та коштів там не маю). І нарешті мені вдалося отримати
реальну картину того що відбувається, а саме блокування через звернення на гарячу лінію людини, яка випадково перевела мені кошти. Сам банк зі мною не звʼязався з цього приводу, а просто почалося знущання над клієнтом. Людина що випадково перевела мені кошти, досі веде зі мною листування, тому що занепокоєна цією ситуацією, так як претензій до мене не має, гроші були повернуті. Також в шоці, що банк не звʼязався зі мною, а в тупу заблокував рахунки та повісив на мене ще й статус шахрайки. Після звернення бухгалтера фірми в якій я працюю, Райф порушив банківську таємницю та обмовив мене шахрайкою перед моїм керівництвом! Вже надала кучу інформації та довідок, розписок. А співробітники відповідають ЧЕРЕЗ НЕДІЛЮ кожного разу, і просять ще і ще пояснень, довідок, розписок, пояснень чого це люди на день народження мені дарують кошти, хочемо ще і в іншому банку вашому покопирсатися (хоча там є свій моніторинг), і родичам та знайомим усім в кармани залізти та випрошувати в них докази та їх виписки з рахунків (з якого це дива я повинна розповсюджувати інформацію інших людей, які не дають на це згоди), але як бачу по попереднім коментарям з цього немає сенсу, просто трата нервів та ресурсів! Розумію, що Райф не вирішує, а просто затягує процес та зацікавлений лише в закритті рахунку. Клієнт для Райфу НІЩО! Саме жахливе відношення до клієнту зможете отримати в цьому банку! Некомпетентні співробітники, які не володіють інформацією, що відбувається з рахунком клієнту в їх банку, також саме тут! Відсутність єдиного інформаційного простору, також сюди!
Можуть обмовити людину та спаплюжити репутацію, становлять загрозу для подальшого працевлаштування. Вибачень нуль! Прикрості, як завжди люблять відповідати на всі негативні відгуки тут, також в цього банку нуль! Дуже підозрілий банк, який розчарував на 100%. Зверніть увагу на рейтинг вашого банку, не в тому напрямку ви рухаєтесь!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, конфіденційність та захист даних.
Повідомляємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp