Скотское отношение, если ты не клиент банка!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
Сначала ждал пока закончится тревога 40 минут, то такое. Поднимаюсь на второй этаж в кассу. Меня спрашивают, какой у вас вопрос? Спросил за курс и говою что хочу купить немного долларов.
В ответ, последовал ещё вопрос, а вы клиент нашего банка или нет? Отвечаю — не являюсь клиентом. И началось. Если оформите карту атб от нашего банка, там и курс меньше, и оплата без комиссий и все все все на свете. Говорю, что просто хочу купить доллары без оформления карты. Кассирша, сразу в лицее изменилась, а сколько вам надо? Отвечаю — всего 400 долл.
Дальнейшая фраза, меня просто поразило — «Приходите после 16:00, если что-то останется из того что клиенты заказывали на сегодня, то купите.» 400 — это же не 4 М, как депутаты закупаются.
Внимание, вопрос к банку:
А если бы я сказал, давайте оформим карту, то ответ последовал такой же, — приходите после 16:00 или вообще лучше завтра прийдите?
«Каждый суслик, в поле огроном».
Просто скотское отношение к людям и плевать хотели на всех. Хорошие первое знакомства с вашим убогим заведением.
Думаете, на одном банке мир клином сошёлся и такие незаменимые???
Теперь буду за километр обходить стороной и в жизни никому не посоветую.
Кто хочет связаться с этим «банком», выводы делайте сами…
Зізнаємось, Ваш відгук для нас є неочікуваним та нам прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен при зверненні у відділення залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Безпека клієнтів та співробітників для нас перший пріоритет. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень. Звертаємо увагу, що ні Ви, ні співробітники банку не впливають на тривалість та періодичність повітряних тривог, адже збереження життя — найважливіша наша задача, особливо під час війни.
За візитом у відділення, Вам дійсно можуть запропонувати скористатися додатковими послугами при цьому, рішення оформити той чи інший продукт залишається за Вами.
Також, зазначаємо, що замовлення валюти здійснюється клієнтами Банку через один робочий день, а тому якщо Ви завітали без замовлення, кошти можуть бути видані лише в межах наявної та в порядку живої черги.
Сподіваємось на Ваше розуміння та дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію, для покращення та вдосконалення роботи в цілому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp