Держіться подалі від цього банку, коли хочете мати доступ до своїх коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +45
- Sergii Potii
- 28 лютого 2024, 11:15
- #
О, знову культурна автоматична відповідь, як усім.
- +
- +30
- natashaGra
- 28 лютого 2024, 11:55
- #
Представителя этого банка за такие ответы очень давно пора уволить
- +
- +5
- Sergii Potii
- 28 лютого 2024, 17:14
- #
«Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.» — це пишуть вічливі банкіри. А правда трішки інша — 24.01.2024 рахунки заблоковані, а 09.02.2024 — нарахована плата за користування, яка мною з іншого банку погашена. Дуже зручно, заблокувати рахунки на вихід, а на вхід — юудь-ласка — ми приймемо від вас любі кошти.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 лютого 2024, 12:13
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +11
- Sergii Potii
- 1 березня 2024, 16:08
- #
Те що банк закрив мій рахунок — це не вирішення проблеми банку. Вона залишилася всередині банку — у кваліфікації працівників, які не знають законодавства та нормативних актів. Це ж ще не все. Зараз побратими-юристи підготують скаргу (в т.ч. в департамент нагляду за банками НБУ), а можливо і позов до банку. Так що готуйтеся відповідати і найперше: яка норма законодавства дає банку вважати кошти отримані за загибель капітана ВСУ- коштами здобутими незаконним шляхом або тими, що виступають спонсором тероризму. Та багато інших запитань. Я хочу, щоб руки ваших фахівців тремтіли при згадці про військових та коли вони пишуть всяку несинітницю. Звикли до безкарності, ставлять себе вище за клієнтів. Так що зірочки що вам добавилися за «вирішення проблеми», то безпіставно. Нуль — це ваш рівень спілкування з клієнтами. Може у банку і є адекватні спеціалісти, але я писав призвище, від спілкування з якою були прийняті рішення залишити цю установу.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання. Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.
Ваше звернення відправлено в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу для аналізу ситуації та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp