Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не віддають кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
torro120157a 22 лютого 2024, 11:07
В мене помер син. Була оформлена спадщина. Подав документи в відділення банку. Попросив перерахувати кошти на мій рахунок в інший банк. Сказали що вони відкриють мені рахунок в своему банку, перерахують туди кошти, а я вже зможу з ними робити все що захочу. Погодився. Відкрили рахунок. На другий день банк з’ясував що документ від нотаріуса був складений розом з документами на картку і повернутий мені. Добре, буває. Повертаю документ в банк. Проходить ще доба. Коштів немає. Дзвінок співробітнику, який допустив помилку. Вибачається але це питання не до неї. Дзвінок на службу підтримки — будемо розглядати. За чей час по кожному дзвінку приходить смс з проханням оцінити роботу. Як знущання. Ми робимо погано, ще й нагадуємо про це.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2024, 11:14
Добрий день!
Хочемо висловити свої щирі співчуття та підтримати в такий нелегкий час.
Зізнаємся, що відгук дуже не очікуваний для нас. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 лютого 2024, 11:42
Вітаємо! Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 лютого 2024, 12:21
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення та цінуємо Вашу увагу.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
+16
torro120157a
torro120157a
22 лютого 2024, 11:19
#
Багато літер. І з них складаються навіть гарні слова. Але виправити помилку немає часу. Бо вся наснага направлено на літери. За цей час вже можна було вирішити питання не один раз. Але при тому що про це відомо не одній людині мені ніхто не зателефонував. Я вже не кажу про перерахування коштів. Питання вирішується на протязі 2−3 хвилин. Але банк вперто його не вирішує.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 лютого 2024, 11:42
#
Корисний коментар
Вітаємо! Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+1
natashaGra
natashaGra
22 лютого 2024, 12:12
#
К сожалению это один из самых плохих банков в стране. По опыту написать могут что угодно, но вот решить элементарную проблему в своих же документах 4 года не могут
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 лютого 2024, 12:21
#
Корисний коментар
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення та цінуємо Вашу увагу.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися