Не віддають кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +16
- torro120157a
- 22 лютого 2024, 11:19
- #
Багато літер. І з них складаються навіть гарні слова. Але виправити помилку немає часу. Бо вся наснага направлено на літери. За цей час вже можна було вирішити питання не один раз. Але при тому що про це відомо не одній людині мені ніхто не зателефонував. Я вже не кажу про перерахування коштів. Питання вирішується на протязі 2−3 хвилин. Але банк вперто його не вирішує.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 лютого 2024, 11:42
- #
- Корисний коментар
Вітаємо! Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +1
- natashaGra
- 22 лютого 2024, 12:12
- #
К сожалению это один из самых плохих банков в стране. По опыту написать могут что угодно, но вот решить элементарную проблему в своих же документах 4 года не могут
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 лютого 2024, 12:21
- #
- Корисний коментар
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення та цінуємо Вашу увагу.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Хочемо висловити свої щирі співчуття та підтримати в такий нелегкий час.
Зізнаємся, що відгук дуже не очікуваний для нас. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp