Кращій відгук місяця
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 лютого 2024, 17:18
- #
- Полезный комментарий
Вдячні за очікування!
Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Згідно з Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк», які опубліковані на сайті Райфу:
пункт. 4.3. У випадку невиконання Клієнтом передбачених пунктом 4.2. Статті 4 Розділу 1 вимог, зокрема у разі ненадання Клієнтом Банку документів/відомостей для актуалізації даних, Банк має право відмовитися від надання Послуг, зокрема, від підписання Заяв, надання доступу в Систему «Райффайзен Онлайн», проведення операції(ій) по Рахункам Клієнта, надання всіх чи окремих Послуг в Системі «Райффайзен Онлайн», а також призупинити (тимчасово) всі або окремі операції по ним та/або здійснити Блокування П К, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити Рахунок/Рахунки.
пункт 8.8. Відмова Клієнту в обслуговуванні Карткових рахунків та операцій з Платіжними картками
8.8.1. Банк має право у будь-який час, без попереднього погодження та попередження Клієнта та/або Довірених осіб, відмовити Клієнту в обслуговуванні, що передбачає Припинення операцій з використанням ПК, а також відмову у видачі ПК (у тому числі всіх ПК, випущених до Карткового рахунку) у наступних випадках:
ж. зупинити або припинити використання ПК з метою виконання Банком вимог законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Згідно з Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк», які опубліковані на сайті Райфу:
пункт. 4.3. У випадку невиконання Клієнтом передбачених пунктом 4.2. Статті 4 Розділу 1 вимог, зокрема у разі ненадання Клієнтом Банку документів/відомостей для актуалізації даних, Банк має право відмовитися від надання Послуг, зокрема, від підписання Заяв, надання доступу в Систему «Райффайзен Онлайн», проведення операції(ій) по Рахункам Клієнта, надання всіх чи окремих Послуг в Системі «Райффайзен Онлайн», а також призупинити (тимчасово) всі або окремі операції по ним та/або здійснити Блокування П К, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити Рахунок/Рахунки.
пункт 8.8. Відмова Клієнту в обслуговуванні Карткових рахунків та операцій з Платіжними картками
8.8.1. Банк має право у будь-який час, без попереднього погодження та попередження Клієнта та/або Довірених осіб, відмовити Клієнту в обслуговуванні, що передбачає Припинення операцій з використанням ПК, а також відмову у видачі ПК (у тому числі всіх ПК, випущених до Карткового рахунку) у наступних випадках:
ж. зупинити або припинити використання ПК з метою виконання Банком вимог законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 лютого 2024, 17:19
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення від 28.12.2023 було успішно опрацьовано менеджером з питань клієнтського сервісу та було надано всі можливі варіанти вирішення питання.
Додатково повторно фіксуємо запит та передаємо в роботу нашому спеціалісту, який надалі прокомунікує з власником рахунку, просимо зачекати на відповідь. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Додатково повторно фіксуємо запит та передаємо в роботу нашому спеціалісту, який надалі прокомунікує з власником рахунку, просимо зачекати на відповідь. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- SergeyNina
- 8 лютого 2024, 18:29
- #
По факту если зачисления на карту выше 25−30к в месяц то банк просит справку о доходах.
Увы, уже более 30% экономики работает в тени. Банку райфайзен просто рекомендую уведомить клиентов что у клиента такой то месячный лимит на зачисления на карту и все. Да, большинство работает полулегально или вообще в черную
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Водночас у законі зазначено, що фінансові операції або спроба їх проведення незалежно від суми, на яку вони проводяться, вважаються підозрілими, якщо клієнт має підозру або має достатні підстави для підозри, що вони є результатом злочинної діяльності або пов’язані чи стосуються фінансування тероризму або фінансування розповсюдження зброї масового знищення.
Відповідно з Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу Банк має право використовувати свій ризик-орієнтований підхід при оцінці здатності клієнта здійснювати фінансові операції з готівкою, за результатом якої визначати свої ризики при ділових відносинах з клієнтом.
РайффайзенБанк використовує можливість для тлумачення даної законодавчої бази в широкому сенсі, оскільки оголосити будь-які фінансові операції з готівкою підозрілими легше, ніж довести це. Але вже сама підозра у сумнівності фінансових операцій дає банку право встановити клієнту неприйнятно високий рівень ризику та заблокувати його рахунки. І якщо клієнт не доведе випискою по рахунку в іншому банку зняття саме цільових надходжень (заробітна плата/пенсія/інші офіційні виплати) у розмірі, в якому вніс їх на рахунок до РайффайзенБанку за той же період, то клієнту буде відмовлено у поновленні ділових відносин і запропоновано написати заяву на закриття рахунку для перерахування заблокованих коштів на рахунок в іншому банку.
Все це цілком прийнятно і зрозуміло для якогось електрика з Дюссельдорфа, у якого рідко знайдеться в кишені пара-трійка сотень євро, оскільки його доходи офіційні і знаходяться на банківських рахунках, але для сантехніка скажімо з Тернопіля, такі вимоги РайффайзенБанку здаються неадекватними становищу у країні, де лише за офіційними даними у тіні перебуває понад 30% економіки. А за фактом, гадаю, більше.
Тут треба або РайффайзенБанку разом із НБУ, який штрафує ті ж банки за недостатньо «глибокий» фінансовий моніторинг, одуматися або на законодавчому рівні вживати дієвих заходів щодо «відбілювання» тієї частини країни, яка досі працює в тіні. А робити це так, як зараз, на мій погляд, профанація та імітація бурхливої діяльності, яка створює лише зайві труднощі українцям і без того у нелегкий час.
P. S. Прохання до представника РайффайзенБанку на цьому форумі не писати на цей відгук, що він дуже засмучений або йому дуже прикро, тому що тут такими словами не допоможеш. Краще постаратися донести хоча б у межах своїх повноважень до свого керівництва, що РайффайзенБанку необхідно щось переглядати у підходах до фінансового моніторингу клієнтів, щоб не писати тут кожного разу про свою засмученість. Інші банки якось враховують реалії України.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Згідно з Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк», які опубліковані на сайті Райфу:
пункт. 4.3. У випадку невиконання Клієнтом передбачених пунктом 4.2. Статті 4 Розділу 1 вимог, зокрема у разі ненадання Клієнтом Банку документів/відомостей для актуалізації даних, Банк має право відмовитися від надання Послуг, зокрема, від підписання Заяв, надання доступу в Систему «Райффайзен Онлайн», проведення операції(ій) по Рахункам Клієнта, надання всіх чи окремих Послуг в Системі «Райффайзен Онлайн», а також призупинити (тимчасово) всі або окремі операції по ним та/або здійснити Блокування П К, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити Рахунок/Рахунки.
пункт 8.8. Відмова Клієнту в обслуговуванні Карткових рахунків та операцій з Платіжними картками
8.8.1. Банк має право у будь-який час, без попереднього погодження та попередження Клієнта та/або Довірених осіб, відмовити Клієнту в обслуговуванні, що передбачає Припинення операцій з використанням ПК, а також відмову у видачі ПК (у тому числі всіх ПК, випущених до Карткового рахунку) у наступних випадках:
ж. зупинити або припинити використання ПК з метою виконання Банком вимог законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Додатково повторно фіксуємо запит та передаємо в роботу нашому спеціалісту, який надалі прокомунікує з власником рахунку, просимо зачекати на відповідь. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp