Гаряча лінія банку словоблудства та брехні!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 18 січня 2024, 20:08
- #
- Корисний коментар
Дякуємо за очікування. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 січня 2024, 13:26
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження та відгук для нас є дуже неочікуваним.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо негайно розібратися у ситуації та детальніше проаналізувати звернення.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp