Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гаряча лінія банку словоблудства та брехні!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Barsel 18 січня 2024, 19:13
Відділення за адресою: Львів, пл. Галицька, 14
Гаряча лінія банку створена для хамства, брехні, ненависті в суспільства клієнт для них це сміття, ніякого моніторингу розмов не існує суцільний фейк, з 03.01.2024 року не можуть розглянути дві скарги, дзвони не дзвони їхня ненависть до людини тільки збільшується, вам ніколи ні в чому там не поможуть суцільна брехня!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 січня 2024, 19:18
Добрий вечір!
Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження та відгук для нас є дуже неочікуваним.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо негайно розібратися у ситуації та детальніше проаналізувати звернення.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 січня 2024, 20:08
Дякуємо за очікування. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 січня 2024, 13:26
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
18 січня 2024, 20:08
#
Корисний коментар
Дякуємо за очікування. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+8
Barsel
Barsel
19 січня 2024, 17:29
#
Дякую за чергову брехню
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 січня 2024, 13:26
#
Корисний коментар
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Гаряча лінія банку словоблудства та брехні!