Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування рахунку без причини

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Весельчак У 28 грудня 2023, 11:50
Вже багато років я є клієнтом банку, сервіс подобається. Але те, що сталося, в моєму розумінні не входить у жодні рамки. Це якесь знущання. Банк заблокував рахунок і вже тиждень утримує кошти без надання доступу до них без жодної причини. Більше того, без будь-яких спроб зв’язатися з клієнтом та вирішити проблему. Такими діями банк завдає збитків своєму клієнту.
Оформлено чергове звернення до банку. Надано довідки про доходи з повністю «білою» заробітною платою, які підтверджують операції з картки. Поки що без відповіді.
І це не питання до роботи відділення банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2023, 11:56
Добрий день!
Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація і це могло вплинути на Ваші плани.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Зазначаємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі —може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів.
У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми з розумінням відносимось до відгуку, поважаємо наших клієнтів та завжди готові допомогти.
Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних (ідентифікаційний код або контактний номер телефону).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
Весельчак У
Весельчак У
9 січня 2024, 14:11
#
Минуло майже 3 тижні, а доступу до грошей на карті банком так і не надано. Надіслали листа з виправданням своїх дій з посиланням на закон про запобігання злочинам щодо відмивання грошей та незаконному обігу зброї. Нібито карту заблоковано через встановлення неприйнятно високого рівня ризику! Що за маячня??? Йдеться рівно про 1 операцію на місяць — онлайн обмін валюти в межах ліміту НБУ і всього один переказ на свою ж картку в інший банк за 4 місяці. Мені пишуть, що документи розглядають у «відповідному підрозділі». Банк відверто знущається та займається імітацією діяльності і таким бездумним підходом завдає збитків своїм клієнтам. Ухвалено рішення про написання скарги на дії «відповідного підрозділу» банку поки що на ім'я керівництва банку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися