Мінфін - Курси валют України

Встановити

замкнуте коло

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Кирильчук 21 грудня 2023, 14:43
Вітаю.
Пишу від імені свого тестя-пенсіонера.
в грудні закінчується термін дії картки, але вона продовжується під час війни на 2 роки.
Це добре, однак картка вже практично не робоча (відклеїлась плівка з магнітною стрічкою).
щоб замінити картку — треба їхати за 40 км в відділення — тесть не має змоги.

щоб відкрити віртуальну картку і з неї перекидати кошти на нормальну картку — треба зареєструватися в онлайн додатку, але так як картка пенсійна картка Простір не має CVV коду — зареєструватися не можна.

і все — замкнуте коло.

є Дія, однак там немає документів, так як паспорт України книжечка, закордонного немає.

Отакий банк з думкою про своїх клієнтів…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 14:53
Добрий день!

Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Наразі дійсно отримання картки до вже існуючого рахунку можливе лише у відділенні банку. Як альтернатива, якщо у Вас є нотаріальна довіреність на виконання таких операцій від імені Вашого тестя — то звернутись можете Ви.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 грудня 2023, 18:39
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
21 грудня 2023, 14:58
#
Відправив
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 грудня 2023, 18:39
#
Корисний коментар
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
22 грудня 2023, 20:37
#
Так, все ок.
Дякую.
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
28 грудня 2023, 9:06
#
В смысле без cvv?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися