Арешт власних коштів без виконавчого провадження
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.68 |
| USD | 42.08 | 42.41 |
| Всі курси банку | ||
На лінії мені відповіли, що я не надав інформації про актуалізацію даних, а вони навіть не звертались, перевірив і спам папку і всі повідомлення, жодного звернення до мене не було.
Відповідно до Закону про фін.моніторинг, банк може заблокувати окрему транзакцію на 2 доби, якщо вона підозріла та попередити відповідні установи, а не рахунок і більш того, він не заблокований, а заарештований. Відповідно банк взяв на себе роль судді. Цікаве у нас життя зараз настало :)
Так як заробітної плата — це єдиний мій дохід, а завтра 1 грудня та маю виконати фінансові операції по кредитним рахункам, які я звичайно не зможу зробити, буду звертатися до суду з вимогою надати доступ до власних коштів та компенсувати витрати і пеню через незаконний арешт власних коштів. Сподіваюсь банк хочь звернеться до Фіскальної служби або правоохоронних органів, інакше взагалі без шансів виграти їм мій позов з блокуванню рахунків на власний розсуд, в реєстрі достатньо справ таких. Чекаю зворотній зв’язок від працівника банку, буду записувати та відправляти скаргу до НБУ. Результати повідомлю тут.
Ну, а потенційним зарплатним клієнтам в жодному разі не раджу мати з ними справу, просто діють поза законом, вважають, що інформація на їх сайті вище закону України:)) Просто цирк
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та отримував якісний сервіс. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp