Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмова в поверненні помилкового платежу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
thescs 27 листопада 2023, 20:12
Відділення за адресою: Харків, вул. Холодногірська, 5
Сьогодні виникла прикра ситуація, через яку я більше не буду користуватись послугами цього банку.
Мені зателефонував співробітник банку та повідомив, що на мою картку був зарахований помилковий платіж на суму 5400.00 гривен. Співробітник спросив дозволу на надання мого номера телефону клієнта що створив помилковий платіж з ціллю взаємовирішення ситуації по телефону, а також категорично зазанчив про те, що банк не може зі своєї сторони відмінити цей платіж.
Я отримав від клієнта номер ії картки та обіцяв найскоріше повернути ії кошти.
Але при вході до додатку Райффайзен Онлайн я побачив на свої картці суму 1353.64, хоча в виписці фігурує сума 5400.00.
Я знов звернувся до гарячої лінії, де мені консультант надав інформацію, що в наслідок помилки банку у попередньому місяці в мене була позитивно задвоєна сума на картці, яка через добу перетворилася на мінус на балансі через налаштований мною автоплатіж, який використав частину суми задвоєння.
На мій аргумент, що це не моя провина, а банка, консультант повідомила що це на моїй совісті, як я буду розраховуватись з ініціатором помилкового платежа, адже чужі кошти були зараховані в мінус по моїй картці, мінус, який виник з провини банка.

Тож обходьте стороною цю шарагу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 листопада 2023, 8:58
Добрий день!

Вдячні за очікування відповіді. Нам щиро прикро, що дана ситуація призвела до негативних вражень та думок про Райф. Перш за все хочемо висловити вдячність, що Ви зв'язались з відправником помилкового платежу.

Ставимось з розумінням, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими. Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення. Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваші дані, а саме: ідентифікаційний код та актуальний контактний номер.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 листопада 2023, 10:04
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
28 листопада 2023, 10:04
#
Корисний коментар
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися