Нікому НЕ рекомендую банк !!! РОЗБЛОКУЙТЕ РАХУНКИ!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- peters0207
- 24 листопада 2023, 14:23
- #
У мене по ФОП документи для актуалізації за місяць так і не розглянули, зробили під час відвідування спеціаліста у відділенні.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Я директор ТОВ, повідомляю, що 02/11/2023 були подані в розділ Документи необхідні дані для актуалізації. Про необхідність актуалізації я дізналася випадково через менеджера вашого, який зателефонував запропонувати якість послуги банку. Зазначаю, що документи не були взяті в роботу вами 2 тижні, після чого заблокували рахунки (навіть не переглянувши надану інформацію по ТОВ)! Змін НЕ було в ТОВ з моменту заснування. Я маю оплатити контрагентам інвойси день в день! Наразі, через повільну роботу банку це не можливо! На уточнення документів надала відповідь, але реакції немає. Ваші менеджери не компетентні, судячи по тим питанням, що вони задають! ВАШ ВІРТУАЛЬНИЙ ВІДДІЛ НЕ СПРАВЛЯЄТЬСЯ! По декілька днів я чекаю щоб просто переглянули надані документи! Ніхто не зателефонував! Ваша гаряча лінія тільки передає інформацію комусь. А у відділенні, за яким закріплена компанія — не має контактного телефону! Тобто тільки приїхати у відділення та спілкуватися.
Якщо ви позиціонуєте себе європейським банком — то горе вам з вашим відношенням до клієнтів. МІСЯЦЬ ЗАБЛОКОВАНИЙ БІЗНЕС! ВИ ПРАЦЮЄТЕ НА ВОРОГА, А НЕ УКРАЇНУ!
Нікому НЕ рекомендую з вами працювати! Планую закрити рахунки!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми б хотіли проаналізувати ситуація та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp