Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк с низкой безопасностью

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
riesling777 22 листопада 2023, 10:43
Ситуация в общем достаточно массовая. Мошенники, воспользовавшись данными карты, оказавшимися у них в результате давней разовой мелкой покупки, стянули у меня немного денег с карты. Виновая наверное я, надо менять CVV хотя бы раз в два месяца.
Но есть и большие претензии к банку:
1) банк по каждому чиху присылает СМС-запрос с паролем. В этот раз транзакция прошла вообще без моего ведома.
2) После моего звонка на горячую линию, банк вроде как должен был провести расследование. Но никто похоже не заморачивался. Я делаю такой вывод, поскольку никто не задал мне ни единого вопроса. Участвовал ли я в транзакции, как данные оказались у мошенников, ну должны ж быть хоть какие-то вопросы, если это расследование? Я так понимаю, формально проверили контрагента по какой-нтбудь базе и умыли руки.
Тем не менее подобных жалоб на этого контрагента — весь интернет пестрит. Должен же банк как-то реагировать и на будущее допустим запрашивать подтверждение о таких транзакциях хотя бы с этим контрагентом. Но банку похоже пофиг.
Вообщем, пользоваться райфом или нет — решайте сами. Но лично мне трошечки страшно доверять свои деньги банку, который никак не заботится об их сохранности
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2023, 10:53
Добрий день!
Дякуємо за Ваш розгорнутий відгук.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Нам щиро прикро, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією.
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку, запевняємо, що дані надійно захищені та кожен співробітник Банку без виключення, зобов'язаний зберігати конфіденційну інформацію.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам.
Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
Якщо Ви не погоджуєтесь зі списанням, наші співробітники одразу формують заявку на спірну транзакцію при звернення.
Дуже хочемо проаналізувати звернення та будемо вдячні, якщо Ви наддасте нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер).

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися