Блокування і утримання коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- SvitlanaKelly
- 20 листопада 2023, 17:03
- #
Наразі вже йдеться не про моніторинг,а про закриття рахунків і повернення моїх коштів. Однак наразі експерти не відповідають ,а вказані терміни вже пройшли.
Сталась така ситуація: користувалась успішно рахунками. Відкрила депозит «Вільний» у райффайзен банку.
Так і кажіть , проспонсувала групу спонсора війни … І це на другий рік війни …
Треш ще той , чим люди думають ???
Так і кажіть , проспонсувала групу спонсора війни … І це на другий рік війни …
Треш ще той , чим люди думають ???
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 21 листопада 2023, 15:35
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації та розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію. Будемо вдячні, якщо продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення запиту.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp