Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування рахунків

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Ryzhenko 16 листопада 2023, 20:47
Доброго дня. Зіткнулася і я з блокуванням картки Аваль банк. Протягом 2 місяців мною було відкрито валютний депозит. Для початку отримала у відділенні банку консультацію яку суму краще покласти, які умови. Працівники сказали головне не перевищувати дозволений ліміт, проблем з походженням коштів запевнили, що не буде. Так, як сума коштів менше 400 тис. грн., також перед цим телефонували на гарячу лінію банку, сказали все аналогічно. Як тільки відкрила валютний рахунок, через пару днів прийшло смс, що банк заблокував рахунок вимагає про джерела походження коштів. Документи надіслала, пояснювальну написала, документи про отримані заробітну плату повністю покривають суму валюти. Реакції жодної, стала телефонувати на гарячу лінію, одразу через пару годин знову запросили пояснення та додаткові документи, а також запропонували закрити рахунок. Все одразу було відправлено і знову тиша. Телефоную на гарячу лінію, працівник каже вони не контактують з відділом фінмоніторингу і нічого не можуть сказати. Хотілося б, щоб банк краще відносився до своєї клієнтів. Можливо через даний сайт банк якось зреагує швидше та пояснить ситуацію. Документи всі надані, а також пояснення. Розумію, що в умовах війни потрібна перевірка платежів, але від банку жодної допомоги, блокування та ігнорування. Шахрайських дій не здійснювала і хотіла б продовжити обслуговування у банку, але Авальбанк напевне в цьому не зацікавлений. Також хочу додати, що в інших банках все набагато простіше й завжди допомагають клієнтам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 листопада 2023, 8:55
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам щиро сумно, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та навіть не можемо уявити Ваші емоції, при цьому, запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Також, хочемо пояснити, Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 листопада 2023, 9:56
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 січня 2024, 16:13
Вітаємо! Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 листопада 2023, 9:56
#
Корисний коментар
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
11 січня 2024, 16:13
#
Корисний коментар
Вітаємо! Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Ryzhenko
Ryzhenko
11 січня 2024, 19:58
#
Доброго дня. Так, питання вирішено. Банк після 3-х місячного блокування поновив відносини. Дякую за співпрацю!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися