Блокировка карты
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
Мы её хотим вообще больше слышать про ваш банк, и в привате точно такую же процедуру прошли без проблем. У моего мужа нет вообще никаких подозрительных операций, по карте сумма около 400тыс за 2 месяца, з.п +доход по фоп больше 600тыс…какие вопросы у вас, нам уже не интересно. Мы требуем вернуть наши деньги. Где информация что вы, при закрытие счета, можете держать их 12 рабочих дней? А и ещё, мы официально женаты, и мой доход как фоп за этот год 6милионов гривен, и это наши общие деньги.
- +
- +15
- natashaGra
- 4 листопада 2023, 18:43
- #
Правильно написали, с райфом теперь только через НБУ надо общаться. Тут каждый отзыв про блокировку и решений от банка очень мало
08.11.23 так деньги никто не вернул. Просто скотское отношение к людям! Никому не советую этот ужасный банк!
Не знаю кому и как они решали вопросы с картами, тут банальное воровство с 27.10 деньги никто не вернул, нет ни одного официального письма на бланке с мокрой печатью на каком основании держат деньги! Это их способ зарабатывания, так как многие крупные компании отказались от их услуг. Теперь понятно по какой причине
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 листопада 2023, 14:00
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Дякуємо за терпіння. На поточний момент маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Менеджер з питань клієнтського сервісу контактував весь час з власником рахунку та тримав в курсі. Також, сьогодні була комунікація та надано зворотній зв’язок, щодо вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за терпіння. На поточний момент маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Менеджер з питань клієнтського сервісу контактував весь час з власником рахунку та тримав в курсі. Також, сьогодні була комунікація та надано зворотній зв’язок, щодо вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нет, никто ничего не решил. Позвонили 08.11 сказали что счёт закрыт, деньги переведены, 10.11 уточнили опять, никто ничего не закрывал ,не переводил. Мы будем писать заявление в прокуратуру, запись вашего обмана есть на телефоне
И дальше полный игнор, просто не ожидали что не только вы ведёте записи разговоров!
- +
- 0
- Микола Вишневський
- 20 листопада 2023, 8:28
- #
Пропоную обʼєднатися для спільних дій та заяви в суд на таке хуліганство від банку, я теж, а такій ситуації та бачу що всі хто отримує більш менш гідну оплату праці то тих кидають на моніторинг
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашого чоловіка протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується.
Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код Вашого чоловіка або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, для аналізу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за терпіння. На поточний момент маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Менеджер з питань клієнтського сервісу контактував весь час з власником рахунку та тримав в курсі. Також, сьогодні була комунікація та надано зворотній зв’язок, щодо вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp