Хамське ставлення та шантаж з боку працівників Банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- +38
- Віталій Сінчук
- 30 жовтня 2023, 14:57
- #
Абсолютно некоректна відписка ні про що. Менеджер з обслуговування клієнтів, який нахамив і поводився непрофесійно…«візьме ситуацію під власний контроль». Райф — колеги, Ви — дно.
На мою думку в НБУ відкрили ВІП касу для райфу , оскільки вони на «абонплаті»)
- +
- +53
- Віталій Сінчук
- 30 жовтня 2023, 17:09
- #
Цікаво, чому з’явився зелений стікер «Проблема вирішена», ящо її ніхто не вирішував і жодного фідбеку з боку банку не було.
Райф банка вдаеться не тількі до шантажу, а і до вимагання.Щоб придбати валюту в касі вимагають страховку оформлювати інакше відмовлять.
- +
- +30
- Віталій Сінчук
- 31 жовтня 2023, 10:45
- #
- Корисний коментар
Мінфін рулить. Після вчорашнього посту, ввечері, після 18,00 передзвонили з Регіонального Відділення у м. Львів на Матейка 8, перепросили за ситуацію і запросили в банк. Сьогодні зранку якісно обслужили і всі питання вирішили. Я наголосив їм, що ніщо так дорого не дається і так швидко не втрачається, як репутація, а особливо в нашій — банківській сфері.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 31 жовтня 2023, 14:17
- #
- Корисний коментар
Вітаємо, шановний Віталію!
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам щиро шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.
Співробітники відділення можуть запропонувати Вам оформлення додаткових продуктів, але остаточне рішення завждит залишається за клієнтом.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp