Мінфін - Курси валют України

Встановити

Завис банкомат при пополнении

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
alexander6433 27 жовтня 2023, 13:49
Відділення за адресою: Харків, вул. Молочна, 6
В четверг 26 октября, пополняли карту в отделении Райффайзен по адресу молочная 6, завис терминал. В результате чего терминал принял 24500 гривен. На карту деньги не поступили, квитанции терминал не выдал. Просто выплюнул карту
Работник отделения сообщил что в таких случаях нужно звонить на горячую линию, далее цитата «… но вы не переживайте, вы опишете свою проблему, и до конца дня, максимум завтра средства точно поступят на карту». На горячую линию дозвонились где-то через 30 минут. Зарегистрировали заявку и ждали до обеда след. дня. Так как деньги все еще не пришли на карту снова звоним на гор. линию и уже там сообщили что заявка зарегистрирована на 9 ноября … На просьбу о том, что средства нужны гораздо быстрее, адекватного ответа не получили. У меня финансовые вопросы, которые нужно погасить здесь и сейчас! Какой-то срочной реакции на нашу проблему нет, хотя мы об этом просим. Очень сожалеем что открыли счет в этом банке.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 13:56
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що кожен запит на оскарження операцій розглядається індивідуально, та термін розгляду визначається відповідно до орієнтовного часу, який потрібен банку для перевірки (інкасація, аналіз відео з камер спостереження тощо).

Ми на 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз.

Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 жовтня 2023, 14:36
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування, терпіння та можливість вирішити ситуацію. Отримала зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що ситуацію було проаналізовано та вона з'єдналася з Вами. На поточний момент питання вирішено.
Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
+15
SergeyNina
SergeyNina
27 жовтня 2023, 21:08
#
Не бойтесь. Скорее всего закончилось место в кассете и произошёл сбой . По срокам это до трех-пяти банковских дней
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
28 жовтня 2023, 14:36
#
Корисний коментар
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування, терпіння та можливість вирішити ситуацію. Отримала зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що ситуацію було проаналізовано та вона з'єдналася з Вами. На поточний момент питання вирішено.
Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися