Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування рахунку та некомпетентність працівників

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Huper Huper 15 жовтня 2023, 1:39
Як і в багатьох стоїть питання походження коштів. Надано всі документи, були надходження, але найсмішніше, що в Приваті закрили питання за пару годин, а тут не можуть скласти 2+2 вже 2 тиждень, при чому, що це зарплатний рахунок. Комунікація з пані Марією просто жахлива, відповідають дуже рідко взагалі без якихось деталей, просто копіюють інформацію с одного листа, а на додаткові питання ніхто не відповідає. Надав довідку, яка навіть більше ніж сума про яку є питання, а відповідь, що сума не покриває, я не розумію як взагалі можна так рахувати. Взаємодії взагалі жахлива, тільки через пошту, на запит про телефонний зв’язок відповідь в чаті, що вони так не працюють. Більше того, просять надати довідки за операціями, які проводились через них, тобто людина, яка працює з цим взагалі не аналізує інформацію, просто працює як робот. Я её знаю як їм пояснити, що якщо одну суму переводити декілька разів, то надходженнь немає, а вони додають всі операції як сумарний дохід, ну як ви можете довіряти такі питання людям, що взагалі не думають, та працюють так некомпетентно. Та і взагалі, якби я не відкрив смс, які ну дуже рідко читаю, то навіть і не знав би про це, ну жах просто.
Як топ менеджер, який зберіг зарплатний проект з ними в минулому році, накликавши на себе негатив, в цьому році буду ініціювати зміну банку.
В жодному разі не заводьте депозити там, вам просто заблокують картку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 8:56
Добрий день!

Вдячні за очікування відповіді.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Банк. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код або номер телефону, до якого прив'язано рахунок, для аналізу.
Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Huper Huper 19 жовтня 2023, 17:57
Сьогодні питання вирішено. Отримав фінальну відповідь, було важко, декілька разів відповідав на одні й ті самі питання але в останні дні відчувалось, що вже відповідає людина яка дійсно в курсі питання. Дякую пану, що зателефонував та пришвидшив питання розляду, дійсно допоміг.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 жовтня 2023, 11:50
Вітаємо ! Ми дякуємо за Ваше терпіння та розуміння. Стараємось завжди виправдовувати очікування нащих клієнтів. Цінуємо, що з нами.

Коментарі - 14

+
+24
khvorost
khvorost
15 жовтня 2023, 9:57
#
У Райфа біда з персоналом, ніхто нормальний не хоче працювати на групу яка спонсує війну …
Хоча теж можно сказати і про клієнтів цього закладу, ну яка нормальна людина буде зберігати гроші у спонсора війни ???
+
0
Lolik1837
Lolik1837
15 жовтня 2023, 10:57
#
«не хоче працювати на групу яка спонсує війну …»

Да заколебали вы уже это одно и тоже талдычить в отзывах о Райффе.

Сходите эти вопросы нашему «Нафтогазу» задайте — почему он на десятки миллиардов долларов спонсирует врага. Или «Нафтогазу » можно?

Или «вы не понимаете — это совсем другое»?
+
0
Huper Huper
Huper Huper
15 жовтня 2023, 12:29
#
Та досить вам вже займатися цією дурнею. Ви що не розумієте, що цей банк працює в Україні та не має жодних фінансових відносин з рф? До речі, якщо ви любите про це розповідати, то де ви були у 216 році, коли Мацола рукк тис кобзону та розповідав їхнім ЗМІ який у нас народ «промитий», а зараз купуючи продукцію ППБ, якраз ви спонсоруєте війну, тому що контрольним пакетом володіє як раз таки росіянин, тож думайте перед тим як використовувати «рішення» назк про компанії які працюють в білу та чемоданчики не заносять.
+
0
khvorost
khvorost
20 жовтня 2023, 16:11
#
За законодавством України, це повʼязані юридичні особи …, так що звʼязки дуже міцні і фінансові також…
+
0
Lolik1837
Lolik1837
15 жовтня 2023, 11:03
#
«але найсмішніше, що в Приваті закрили питання за пару годин»

Почитайте как на этом же сайте как люди месяцами заблокированные деньги у Привата выбивают и не могут добиться возврата своих денег у него .

Не надо читателям этого сайта вешать лапшу о «справедливом , оперативном и добром » Привата .

Известно как у Привата с этим дела обстоят

+
0
Huper Huper
Huper Huper
15 жовтня 2023, 12:35
#
Я понимаю, что и там есть проблемы, но здесь совсем другое, речь идёт, что один банк вообще не может в екселе свести суммы, второй это сделал (возможно) и вопрос закрыл. При том, что в привате это делалось просто через приложение, оператор мне детально рассказал что нужно и как добавить информацию, а так же первый отказ (формат не подошёл), а здесь коммуникация исключительно через почту, на линии вообще не отстегивают о чем речь и посылают в електронную почту, а ответы приходят как от бота. В моем случае есть конкретное подтверждения доходов, где в одном банке это не принимают, во втором приняли без каких либо уточнений, хороший приват или ужасный — мне вообще по барабану, я делюсь тем, как происходит процесс с Райфом.
+
+16
Danilich
Danilich
15 жовтня 2023, 11:22
#
Это вы еще в шмонобанке не проходили финмон, там минимум 1−3 месяца, а особые счасливчики по полгода бьются переписываясь через почту
+
0
Lolik1837
Lolik1837
15 жовтня 2023, 12:18
#
«Это вы еще в шмонобанке не проходили финмон, там минимум 1−3 месяца, а особые счасливчики по полгода бьются переписываясь через почту»

Согласен. Монобанк тоже не блещет . Так, что весьма опрометчиво со стороны автора отзыва называть Райфф прям самым худшим в плане блокировок.
На самом деле банк ничем не хуже остальных , уж не хуже Привата или Моно — так это точно.

А вообще вся эта ситуация с блокировками счетов в банках — это не самодеятельность от банков и не их инициатива .
На банки давит НБУ с требованием усилить контроль по малейшему поводу , «на всякий случай» блокировать , «держать и не пущать» .

Банки всего лишь выполняют указания и «рекомендации» НБУ. Но попробуйте объяснить это таким вот как автор этого отзыва.

У них же на уме одно — виноват ТОЛЬКО тот банк который ИМЕННО МНЕ заблокировал счет . А смотреть в суть вопроса — так это же слишком сложно
+
0
Huper Huper
Huper Huper
15 жовтня 2023, 12:49
#
Вы случайно не сотрудник банковских чатов?) Если вам слишком интересно, в моём случае имеется кредит в том же банке, возврат в течении короткого времени несколькими платежами (так как лимит в 150000 грн в сутки), при этом банк просто берет общую статистику трат и доходов и просит меня объяснить от куда деньги. Идиот который там сидит, даже не смотрит выписку где и так все логично и никаких незаконных операций. Если вы считаете, что я здесь что-то нарушил, никак не доказав, что деньги — это их же потребительский кредит, переведя его несколько раз, что это одна и так же сумма, а банковский работник профессионал, тогда вам следует отправлять им резюме, вы идеальный кандидат.
+
0
Huper Huper
Huper Huper
15 жовтня 2023, 12:36
#
Ну у меня вопрос ещё далеко не закончен и скорее всего закончится блокировкой, так как там сидит ленивая ж которая не может в екселе получить сумму их выписки, здесь очень сложно без матов им отвечать.
+
+6
evgenij40
evgenij40
15 жовтня 2023, 12:18
#
Райф может безпідставно блокувати власні кошти.Я от другий місяць пенсію не розблокую ніяк.Арешт коштів але уже другий тиждень як виконавчиня надіслала листа,відслідковано що отримали але кажуть що ще не отримали.І тепер завтра треба просити в електронному форматі надіслати виконавця.А до цього самі пропонували надіслати але навіть як їх просив не зробили.Бездіяльні брехуни які роблять на мошенніків і як я гадаю більшість це робить осознанно.
+
0
Huper Huper
Huper Huper
15 жовтня 2023, 12:41
#
З цим у них проблема дуже велика. Я коли відправив листа відповідь, через тиждень звертався на лінію щоб просто підтвердили який статус, це зайняло цілий день і з десяток різних «менеджерів» останній який сказав що мені начебто вже була відповідь, а реально її не було. Попередні працівники взагалі казали, що чекайте ще і відповідь буде пізніше. Тобто вони просто щоб ти відстав від них, кажуть що попало, тобто вони між собою навіть не можуть нормально налагодити зв’язок
+
0
Huper Huper
Huper Huper
19 жовтня 2023, 17:57
#
Корисний коментар
Сьогодні питання вирішено. Отримав фінальну відповідь, було важко, декілька разів відповідав на одні й ті самі питання але в останні дні відчувалось, що вже відповідає людина яка дійсно в курсі питання. Дякую пану, що зателефонував та пришвидшив питання розляду, дійсно допоміг.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
20 жовтня 2023, 11:50
#
Корисний коментар
Вітаємо ! Ми дякуємо за Ваше терпіння та розуміння. Стараємось завжди виправдовувати очікування нащих клієнтів. Цінуємо, що з нами.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Блокування рахунку та некомпетентність працівників