Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокували карту і не реагують на повідомлення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maruna99792 6 жовтня 2023, 10:23
Доброго дня. Моєму чоловіку заблокували заробітну карту, арештів він немає, боргів немає, усі кошти, які надходять на карту, надходять законно, вчора карту заблокували, він зателефонував на гарячу лінію, там нічим допомогти не можуть, пішов у відділення банку, там також допомогти не можуть, сказали лише відправити всі данні на емейл який був вказаний в смс про блокування і чекати. Всі документи, які підтверджують надходження коштів чоловік надав, але відповіді немає досі. Скажіть, будь ласка, скільки чекати відповіді?? Куди звертатися, щоб розблокували карту на якій зараз лежать всі чесно зароблені кошти, які банк чомусь вирішив заблокувати.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 жовтня 2023, 10:29
Добрий день.

Нам надзвичайно шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Для перевірки та аналізу наданих документів необхіден час.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу. Хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону Вашого чоловіка.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 жовтня 2023, 19:22
Вітаємо! Отримали інформацію від менеджера що питання було врегульоване. Дякуємо за відгук та можливість розібратись в даній ситуації, це допомагає нам покращувати сервіс та роботу в цілому. У разі додаткових питань — будемо раді Вам допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
0
Maruna99792
Maruna99792
6 жовтня 2023, 10:50
#
Відповіла Вам в особисті повідомлення.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
6 жовтня 2023, 11:28
#
??? Странно. А почему пострадавший сам не написал ? По правилам , жалующийся должен предоставить банку для разбирательств СВОИ данные — ИНН, номер паспорта , номер своей карты или счета и т. д. Ни его жена , ни папа с мамой , ни бабушка , ни тетя Мотя не должны делать это за него. Только ЛИЧНО сам клиент должен решать свои вопросы с банком
+
0
Maruna99792
Maruna99792
6 жовтня 2023, 11:36
#
Я написла відгук, тому що, чоловік працює зараз і не має часу сидіти на сайті і писати відгуки. Питання з банком далі вирішує чоловік, коли вони вийдуть до нього на звязок.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
6 жовтня 2023, 17:53
#
???

Ваш муж круглосуточно работает и не мог найти 5 минут написать отзыв?

Странный вообще какой то отзыв, очень странный. Один человек якобы пишет за другого человека. Причем, судя по всему, пишет не за немощного пенсионера или инвалида, который сам не в состоянии написать

Причем вопрос касается денег и банковской тайны.

По всем правилам и законам банк должен был ответить, что ТОЛЬКО владелец карты и счета должен разбираться в ситуации с банком, а не третьи лица
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 жовтня 2023, 19:22
#
Корисний коментар
Вітаємо! Отримали інформацію від менеджера що питання було врегульоване. Дякуємо за відгук та можливість розібратись в даній ситуації, це допомагає нам покращувати сервіс та роботу в цілому. У разі додаткових питань — будемо раді Вам допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Заблокували карту і не реагують на повідомлення