Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не треба телефонувати з рекламою на особисті мобільні клієнтів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
OlegMin 20 вересня 2023, 15:44
Побачили сьогодні 3 пропущених від Райфайзена 0444985600 в інтервалі 1 година. Взяли на 4й раз, думали може щось сталось, якщо так наярюють. «Доброго дня, чи є у Вас час, ми хочемо розповісти Вам про послуги». Представники маркетингу, хто придумав цей брєд — Ви хоч пробували уявити це, перш, ніж заставили співробітників цим займатись: люди працюють, люди зайняті — тут їм наярює тел і починають про щось грузити! Навіть починати слухати немає бажання, не те, що брати.
Навчіться вже користуватись месседжерами, електронкою та іншими сучасними засобами комунікації, щоб донести (впарити) потрібну ВАМ інформацію — людина матиме змогу вивчити її, коли буде час і бажання. А не брати особисті мобільні, щоб телефонувати по 4 рази підряд — це не повага.
Просто було жаль дівчину, щоб їй це виказувати, бо вона теж жертва цього недолугого маркетингу.
Можемо провести експеримент — напишіть тут свої особисті номери і ми — клієнти будемо Вам так телефонувати і розказувати, які ми Вам корисні послуги можемо надати.
Тел, звісно, заблокували.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 15:53
Добрий день.

Нам дуже прикро, що нам не вдалось виправдати Ваші очікування та Ви залишились незадоволені сервісом нашого Банку.

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу. Зазвичай, наші оператори не здійснюють таку кількість дзвінків для інформування про послуги банку, а тому для аналізу ситуації просимо вказати Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код в приватні повідомлення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Не треба телефонувати з рекламою на особисті мобільні клієнтів.