Вибачте остання транзакція не може бути завершена
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +1
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 11 вересня 2023, 17:12
- #
- Корисний коментар
Отримали інформацію від менеджера що питання було врегульоване. Дякуємо за відгук та можливість розібратись в даній ситуації, це допомагає нам покращувати сервіс та роботу в цілому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже дякую!
швидко вирішили досить непросте питання. Приємно здивований.
Рекомендую!
швидко вирішили досить непросте питання. Приємно здивований.
Рекомендую!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Вже два місяці не маємо змоги користуватися карткою, пише що Вибачте остання транзакція не може бути завершена. Пройшли ідентифікацію онлайн, бо мама знаходиться за кордоном. Але не допомогло!
Вона ліквідатор ЧАЄС, тому пенсіявище мінімальноі, тому за іі знаходження в домі для похилих людей де іі можуть піднімати пристроями, треба платити. Іх не цікавлять наші проблеми з банком, усю пенсію ми платимо по місцю наперед самі.
Маму вигнав чоловік і у нього десь був доступ до Raifaisen online. Співпрацювати він не хоче, тобто усі паролі загублені.
Чи є якийсь алгоритм востановлення доступу та як це зробити дистанційно?
Бо дуже вже багато часу та грошей було потрачено на дзвінки з закордону в банк, який не бачить фінансового номеру телефоноючого, бо роумінг!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Співчуваємо, що Ваша мама опинилась в такі ситуації, але вона героїня нашого часу. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp