Банк безпричинно блокує рахунок та лишє мажловисті зняти кошти с цього рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- +28
- Qwerty1999
- 11 серпня 2023, 10:55
- #
Жалоба в НБУ ускорит возврат ваших личных средств
минимум на месяц, а то и значительно раньше.
минимум на месяц, а то и значительно раньше.
- +
- +26
- natashaGra
- 11 серпня 2023, 11:55
- #
Стандартная отписка представителя банка. Этот банк один из самых- самых ненадежных. А отношение к клиентам и их пожеланиям просто отвратительное. Ещё один банк решает за клиента, что лучше для клиента
- +
- +3
- Qwerty1999
- 11 серпня 2023, 12:22
- #
В Украине все без исключения банки
сами решают за клиента, что ему лучше…
сами решают за клиента, что ему лучше…
- +
- +8
- innaturbova
- 12 серпня 2023, 12:10
- #
Коли клієнт підпадає під фінмон, помилковий чи винятковий, усі банки стають «ненадійними». Огидно що деякі безробітні купують люксові автівки і не мають проблем, а інших кошмарять за 10к грн
При закритті рахунку , гроші мають віддати не пізніше наступного робочого дня , після подачі заяви на закриття рахунку .
п. 127 Постанови НБУ № 162 від 29 липня 2022 року
п. 127 Постанови НБУ № 162 від 29 липня 2022 року
- +
- +35
- SergeyNina
- 12 серпня 2023, 1:18
- #
Деньги при закрытии счета вам должны перевести максимум на следующий день.
У вас должны были запросить справку ок-7 и все. Возможно ещё что-то, но не закрывать счет
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 28 серпня 2023, 17:41
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, із задоволенням допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, із задоволенням допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами, дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, із задоволенням допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp