Шахрайство
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 42.05 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
З кредитної картки, якою я не користувалась з дня отримання (і яку вони мені самі дали в «нагрузку до зарплатньої), а це 2,5 року тому і яка не була активована, зняли гроші. З Райфайзен банку був мені дзвінок (під час спроб цих переказів), що з вашої картки проводяться спроби переказу коштів від найбільшої суми і зменшується, чи роблю я ці переводи і чи знаю я ту людину, (ПІБ) сказали, я відповіла що я ні яких переказів коштів не робила і така людина мені не знайома. Мене запитали чи відмінити транзакції і блокувати картки, я відповіла так. А вони не тільки не скасували вони ще добавили ліміт кредиту Як що, я працівникам банку ясно сказала, що цю людину я не знаю і перекази не роблю, чому вони не скасували повністю всі транзакції, а тільки одну найменьшу? Я помітила що банк не всі транзакції відмінив, коли с зарплатньої картки зняли відсотки за кредит. Я пішла в банк, але мене «відфутболили» і нічим не допомогли. Я дзвонила на горячу лінію, мені відповіли, що гроші були зняті онлайн і більше нічим вони мені допомогти не можуть. Всі данні, хто і звідки і номер картки тієї жінки відомі. Як би не зарплата через цей банк, я б ніколи не користувалась їх послугами і ніколи б нікому не радила. Тримайтесь якомога далі від цього закладу!
Перш за все, дякуємо за очікування на відповідь.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelр
З повагою та турботою,
@RaifHelp