Це жах
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.77 |
| USD | 42.05 | 42.38 |
| Всі курси банку | ||
На запитання «Чому мене ніяк не повідомили про поновлення кредитного ліміту?» мені просто відповіли, що, напевно, не дійшло повідомлення.
Абсолютна байдужість до своїх клієнтів як в обслуговуванні, так і при спілкуванні на гарячій лінії, з 10 хвилин розмови, хвилин 7 висіла просто на очікуванні, бо яке питання не задай необхідно чекати, а відповідь ніби видають заготовлену, а в більшості питань «не можу нічим допомогти, не знаю і так далі». По факту ніякої допомоги на гарячій лінії не отримала, навіть якихось банальних вибачень за те, що не була повідомлена про повернення кредитного ліміту.
Дуже дякую, чекаю з нетерпінням перестати бути клієнтом цього банку вже.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картам, як у меншій, так і в більшій бік, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, таще дуже багато факторів. Про відновлення кредитного ліміту з боку банку ми обов'язково надсилаємо смс-повідомлення на номер телефону, до якого прив'язано рахунок кредитної картки. Якщо смс Ви не отримали, рекомендуємо для перевірки звернутись до представників Вашого мобільного оператора.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp