Це жах
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
«Банк вирішив повернути кредитний ліміт і ніяк не повідомити мене про це. Кредитний ліміт було витрачено та звісно нараховано відсотки.»
Я что-то не совсем понял. Банк дал вам кредитный лимит. Вы его с удовольствием «про…с.р.ли».
И ВИНОВАТ В ЭТОМ БАНК ПО ВАШЕМУ ?
Вы как с элементарной математикой вообще ? Дружите?
Если у вас было, например своих 20 тысяч на карте , а тут банк еще вам добавил 30 тысяч кредитного лимита , вы просадили все эти 50 тысяч и все время наивно думали , что это ваши 20 «неразменных» тысяч всё никак не закончатся ?
Вы это серьезно? Реально думаете, что такую туфту всем здесь «затулите» и все поверят в вашу правоту?
Я что-то не совсем понял. Банк дал вам кредитный лимит. Вы его с удовольствием «про…с.р.ли».
И ВИНОВАТ В ЭТОМ БАНК ПО ВАШЕМУ ?
Вы как с элементарной математикой вообще ? Дружите?
Если у вас было, например своих 20 тысяч на карте , а тут банк еще вам добавил 30 тысяч кредитного лимита , вы просадили все эти 50 тысяч и все время наивно думали , что это ваши 20 «неразменных» тысяч всё никак не закончатся ?
Вы это серьезно? Реально думаете, что такую туфту всем здесь «затулите» и все поверят в вашу правоту?
По-перше! Спілкуйтеся Державною мовою. Навіть якщо Ви і являєтеся райфоботом та представником спонсорів війни! Це вже давно усі зрозуміли! Прийшов час знову змінювати свій нікнейм…
«По-перше! Спілкуйтеся Державною мовою»
Во первых — почитайте ПОЛНОСТЬЮ (не только первое предложение) 10-ую статью Конституции Украины
Во вторых — на этом форуме люди общаются на том языке , на котором им удобно
В третьих — прекращайте сеять ненависть и рознь по языковому признаку
П. С. Половина бойцов ЗСУ , если не больше , говорит на русском , вы за это будете требовать уволить их из рядов ЗСУ и депортировать в РФ ?
Не сильно много на себя берете?
Во первых — почитайте ПОЛНОСТЬЮ (не только первое предложение) 10-ую статью Конституции Украины
Во вторых — на этом форуме люди общаются на том языке , на котором им удобно
В третьих — прекращайте сеять ненависть и рознь по языковому признаку
П. С. Половина бойцов ЗСУ , если не больше , говорит на русском , вы за это будете требовать уволить их из рядов ЗСУ и депортировать в РФ ?
Не сильно много на себя берете?
Разбирайтесь не с Банком, а со своей сестрой, которой Вы отдали свою карту с пин-кодом, и которая свободно пользовалась деньгами на карте, и которая прекрасно знала и видела, что на карте добавились средства сверх её собственных.
- +
- 0
- SergeyNina
- 28 липня 2023, 0:51
- #
Догадываюсь что уведомление пришло в приложене. Проблема в том что у меня во всех банках тоже самое и часть уведомлений просто не приходит или я уже вижу их только в истории. Это не пофиксить, только сделать так чтобы уведомления приходили в телеграмм если это позволяет банк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
На запитання «Чому мене ніяк не повідомили про поновлення кредитного ліміту?» мені просто відповіли, що, напевно, не дійшло повідомлення.
Абсолютна байдужість до своїх клієнтів як в обслуговуванні, так і при спілкуванні на гарячій лінії, з 10 хвилин розмови, хвилин 7 висіла просто на очікуванні, бо яке питання не задай необхідно чекати, а відповідь ніби видають заготовлену, а в більшості питань «не можу нічим допомогти, не знаю і так далі». По факту ніякої допомоги на гарячій лінії не отримала, навіть якихось банальних вибачень за те, що не була повідомлена про повернення кредитного ліміту.
Дуже дякую, чекаю з нетерпінням перестати бути клієнтом цього банку вже.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картам, як у меншій, так і в більшій бік, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, таще дуже багато факторів. Про відновлення кредитного ліміту з боку банку ми обов'язково надсилаємо смс-повідомлення на номер телефону, до якого прив'язано рахунок кредитної картки. Якщо смс Ви не отримали, рекомендуємо для перевірки звернутись до представників Вашого мобільного оператора.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp