Нав’язування непотрібних послуг і марнування часу клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 5 липня 2023, 15:10
- #
- Корисний коментар
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Послуги відділення надаються на неадекватному рівні.
Нам щиро прикро, що Ви залишилися незадоволені візитом в наше відділення Банку. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за Ваш зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp