Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нав’язування непотрібних послуг і марнування часу клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Walentyna Sz 3 липня 2023, 10:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Юрія Іллєнка, 32
Шевченківське відділення номер 11 у м. Києві відмовляється видавати кошти (переказ) у готівковій формі, нав’язує непотрібні банківські послуги (відкриття рахунку, видачу картки тощо), марнує час клієнтів, нав’язує медичне страхування, у сфері якого працівники демонструють некомпетентність.

Послуги відділення надаються на неадекватному рівні.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 липня 2023, 10:59
Вітаємо!
Нам щиро прикро, що Ви залишилися незадоволені візитом в наше відділення Банку. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за Ваш зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 липня 2023, 15:10
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
5 липня 2023, 15:10
#
Корисний коментар
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Нав’язування непотрібних послуг і марнування часу клієнтів