Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк мильна бульбашка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Olenaukraine 13 червня 2023, 17:04
Банк Аваль без попередження чи то телефонного дзвінка, чи смс-повідомлення заблокував пенсійну картку. Раз — і блок. Особа, якій це вчинили, наразі у критичному фізичному стані, не може ні телефоном підтвердити дані, ні підписати відповідну довіреність. Банк користується критичною ситуацією у країні і, ймовірно, користується юридичною та фінансовою неграмотністю таких людей. Інша особа (родич 1 черги), яка була з клієнтом банку під час оформлення картки, володіє інформацією про кодове слово та пароль, має на руках наявні оригінали документи — не допускається банком до розблокування картки. Кошти з картки — це мінімальна пенсія української пенсіонера. Гроші потрібні на лікування. Інформацію представник банку вислухав, проте вирішувати ситуацію не береться. Такі дії розцінюю як порушення прав клієнта, не спроможність коректно працювати у воєнний час (люди зникають безвісти, перебувають на окупованих територіях) і це непрофесійно, аморально, зневажливо до своїх клієнтів. Чи варто залучати до ситуації поліцію, враховуючи важливий факт, що відлік життя клієнта іде на тижні?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 червня 2023, 17:12
Добрий день!

Нам надзвичайно прикро, що виникла така ситуація, та Ваша близька людина немає доступу до коштів наразі. Проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 червня 2023, 14:52
Вітаємо!
Маємо інформацію, що з Вами зв’язався менеджер з питань клієнтського сервісу та питання було врегулювано у телефонному режимі. Дякуємо за розуміння. Бережіть себе.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 червня 2023, 17:52
#
«Особа, якій це вчинили, наразі у критичному фізичному стані, не може ні телефоном підтвердити дані, ні підписати відповідну довіреність.»

И поэтому долгое время родственники (третьи лица) пользовались
банковской картой пенсионерки, пока банк карту не заблокировал…
+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
14 червня 2023, 0:54
#
В законе четко прописано. доверенность или опекун. вы не тем и тем не являетесь. поэтому вполне официально идете лесом.
Учи законы.

а вот то что вам банк карту блокнул. Это ж что надо было сделать такое хмм…
+
0
SergeyNina
SergeyNina
15 червня 2023, 0:30
#
Догадываюсь — на карту не додумались собирать деньги на лечение. Там лимит по карте возможно даже 50 входящих переводов с других карт в месяц. Вариант 2 — вход в личный кабинет с двух устройств одновременно
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
15 червня 2023, 9:37
#
ИТ-безопасники банка могут выборочно проверять соответствие физлица,
снимающего наличку в банкомате с пенсионной карты с реквизитами
её владельца, ведь при вводе пин-кода карты всегда можно сделать снимок
вводящего пин-код физлица встроенной вэб-камерой банкомата и сохранить
этот снимок на жёстком диске устройства.
Даже при такой простой проверке можно различать пол и возраст,
а дальше принимать решение — требовать верификацию владельца БПК,
сразу блокировать карту или сделать вид, что ничего не заметили.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
20 червня 2023, 14:52
#
Корисний коментар
Вітаємо!
Маємо інформацію, що з Вами зв’язався менеджер з питань клієнтського сервісу та питання було врегулювано у телефонному режимі. Дякуємо за розуміння. Бережіть себе.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися