Слабая защита клиентов от мошенников
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
Хаха — нефиг обслуживаться в банке — хозяева которого спонсоры терриориа.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 травня 2023, 15:06
- #
Добрий день! Райффайзен Банк Україна — це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Кто хозяин банка?
- +
- +21
- natashaGra
- 6 травня 2023, 15:53
- #
Это уже который случай? И ничегошеньки не изменилось. В этом банке точно опасно держать деньги
Банк несет ответственность за сохранность ваших денег , но банк сам вам не вернет , только через суд …
«Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку» — уже даже не смешно…
Если бы это было так, то уже давно бы сделали вход в десктопную версию Райффайзен Онлайн не просто по логину и паролю, а и с дополнительным подтверждением по СМС.
Если бы это было так, то уже давно бы сделали вход в десктопную версию Райффайзен Онлайн не просто по логину и паролю, а и с дополнительным подтверждением по СМС.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 43.99 |
USD | 41.2 | 41.74 |
Всі курси банку |
Вчера произошли списания с карты без моего участия.
На телефон пришло подтверждение с паролем на оплату. Я в этот момент находилась дома, а телефон и карта была при мне.
Когда я заметила сообщение, я начала звонить в банк, но не дозвонилась. Потом написала в чат банка, но мне ответили не сразу. И пока я блокировала карту, произошло 2 списания. Как мошенникам удалось обойти защиту банка с смс подтверждением пароля для меня остается вопросом. Сумма списания была внушительная.
На мой вопрос о вероятности возврата моих средств, ответ был вероятность возврата 50/50.
Хочу обратить внимание руководства и сотрудников банка на мою проблему и на низкую защиту своих клиентов от мошенников. А также на колл-центр, в экстренные моменты не хочется долго ждать ответа, хочется мгновенной помощи от сотрудников банка.
Надежная защита собственных средств очень важна для каждого клиента, не только для меня.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Щодо чату системи Райф Онлайн — він працює за графіком 07:00-00:00, та якщо Ви написали в позаробочий час, або в момент наявності черги — то для з'єднання з оператором доведеться почекати.
Також хочемо зауважити, що термін розгляду запитів на оскарження та рішення по цим запитам залежить не тільки від банку, а й від платіжної системи, якою і приймається рішення щодо розгляду можливості повернення коштів.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання, та хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити Ваш: ідентифікаційний код та номер заявки на оскарження операції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp