Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відкриття депозиту у Райффайзен банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
97133859 21 квітня 2023, 12:45
21.04.2023 року відкрив валютний депозит у відділенні Райффайзен банку. Обслуговування було зроблено професійно. Бтстро відкрили рахунок. Але моя банківська картка виявилася заблокованою. Необхідно було знову відкривати банківську картку. Це зайняло час. Постійно від Райффайзен банку приходять повідомлення оновити паспортні данні. Але я вже робив оновлення двічі у відділенні банку. Заносив паспорт де його сканували. Мені здається що у Бек офісі Райффайзен банку безлад. Гублять папери. Потім блокують картки клієнтів. А це приводить до незручності.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 квітня 2023, 12:50
Доброго дня!

Дякуємо Вам за відгук!

Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію) про клієнта.
Банк має проводити переідентифікацію клієнтів не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику. Однак банк може здійснювати уточнення інформації і частіше.
Ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код Вашого чоловіка, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та адресу відділення, до якого він звернувся.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
+15
zig4free
zig4free
21 квітня 2023, 17:16
#
Сколько комиссий заплатил за время обслуживания? Тут пенсу в соседнем отзыве навязали платный пакет Райф+.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися