Блокування рахунку без пояснень
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.77 |
| USD | 42.05 | 42.38 |
| Всі курси банку | ||
«До 19.08.2021 підтвердьте свої персональні дані для подальшого використання всіх сервісів Raiffeisen Online
ПІДТВЕРДИТИ "
Зверніть увагу на дату, це перше.
Далі цікавіше
Йдемо підтверджувати свої персональні дані, проходимо переідентифікацію, в кінці вводимо код, і у відповідь: технічна проблема, спробуйте пізніше. І це по колу цілий день.
Чоловік йде у відділення, де починають знову переідентифікацію і оператор не може її здійснити до кінця. Звонить по службовому для пояснення, ніхто пояснити не може.
Кошти заблоковані, пояснення не має, переідентифікацію пройти не можливо.
Прошу пояснення, чому кошти заблоковані, нам потрібні для прожиття.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код Вашого чоловіка, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та адресу відділення, до якого він звернувся.
З повагою та турботою,
@RaifHelp