Операції з картками
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Цей банк мене вже дістав, 21 лютого вкрали гроші (напевно на свої потреби) на аліекспрес. Вже багато разів і дзвонила на гарячу лінію і в Нбу писала, і кіберполіцію — нема результату. 16 квітня мав би бути результат, а його нема.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 19 квітня 2023, 18:22
- #
Доброго дня. Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та це вплинуло на враження про нас. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів. Хочемо зауважити, що розгляд заявок на оскарження залежить не тільки від банку, а й від платіжної системи, до якої ми й надсилаємо запит на проведення перевірки та очікуємо на відповідь. Запит з Вашого питання наразі знаходиться в роботі у менеджера з питань клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами стосовно можливості вирішення питання.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.6931 | 41.9596 |
EUR | 42.1825 | 43.831 |
Всі курси банку |
Перш за все, дякуємо за тривале очікування відповіді.
Нам надзвичайно приємно отримати такий зворотній зв'язок та ми вдячні Вам за те, що Ви виділили власний час для того, щоб поділитись власним досвідом.
Розуміємо, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими та зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль для позитивного вирішення питання.
Сподіваємось, що у майбутньому Ви отримаєте лише позитивні емоції від обслуговування у Райфі. Та нагадуємо і просимо наших клієнтів не надавати конфеденційні дані третім особам, не залишати дані карт на сумнівних сервісах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp