Мінфін - Курси валют України

Встановити

Низький рівень безпеки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
В мене 05.03.2023р. з мого депозитного рахунку в Райффайзен Банк Аваль незнайомі мені люди перевели 18200грн. на іншу картку двома транзакціями по 9050грн. та 9150грн. відповідно. Останню суму грошей котрі ще залишилися я встигла заблокувати за допомогою зміною пароля та зателефонувавши оператору банка. Він заблокував користування онлайн послугами додатку. Також там завели справу #435036. А потім відмовили в зв’язку з нібито передачею своїх даних третім особам… Що виглядає як абсурд та зовсім не є логічним. Після чого мені прийшлося звернуться до кіберполіціі і там теж нібито завели справу за номером 281485 та щось немає якоїсь відповіді крім ще раз відправити копії звернення… Звісно це я зроблю ще раз якщо треба.
Я так розумію що служба безпеки Райффайзен Банк Аваль не займається захистом вкладів клієнтів. Наприклад Приват Банк телефонує клієнтові в зв’язку з великою сумою переказу та і по справжньому онлайн додаток прив’язані до номером телефону.
Коротше кажучи я не раджу користатися послугами цього банку до того часу поки там не наведуть порядок для кіберзахисту клієнтів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2023, 15:54
Добрий день!
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Взяли Ваш запит на перевірку, додатково з Вами зв'яжеться наш менеджер.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 квітня 2023, 14:06
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування. Отримали інформацію від менеджера, що зв’язок з Вами було встановлено та проінформовано стосовно ситуації та подальших дій.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 8

+
0
Олена Єлісєєва
Олена Єлісєєва
30 березня 2023, 16:28
#
Функція захисту не була запропонована працівником банку. Захист по коду є автоматично в деяких інших банках України. Та ще раз нагадую що є дуже гарна можливість захисту клієнтів це дзвінок робота… В котрому є питання про згоду транзакції на не свою картку. Ще є і інші можливості захисту клієнтів. Якщо хтось чи навіть сам клієнт збирається заходити з іншого пристрою, то банк теж повинен зателефонувати та отримати підтвердження від клієнта що саме він це зробив спробу входу з іншого пристрою. І тільки після згоди клієнта фінансового номеру дозволити здійснити вхід до онлайн додатку з паролем та, звісно, з відбитком пальця. Тільки тоді до Вашого Банку будуть приходити тільки гарні листи ПОДЯКИ !!!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 березня 2023, 17:19
#
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми цінуємо побажання наших користувачів, адже завдяки відгукам ми намагаємось максимально удосконалити систему.
Також, хочемо зазначити, що при авторизації у Райффайзен Онлайн з іншого пристрою надсилається одразу код підтвердження на фінансовий номер користувача, без введення коду вхід буде неможливим. Це стосується і платежів на сторонніх сайтах за допомогою функції 3D Secure операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду.
Додатково, ми проаналізували Ваше звернення та на жаль, не виявили жодного депозитного вкладу відкритого на Ваше ім'я та списання відповідних сум, які зазначені у повідомлення, відсутні.
Додатково, наш менеджер намагався з Вами з'єднатися для уточнення, проте на жаль, не було встановлено зв’язку. Ми завжди готові допомогти та надати консультацію нашим любим клієнтам. Уточніть, будь ласка, додатково коли Вам буде зручно поспілкуватися у телефонному режимі та ми зв’яжемось з Вами.
+
0
Олена Єлісєєва
Олена Єлісєєва
30 березня 2023, 20:24
#
В мене є вклад на універсальному депозиту… Точніше був… Більш того в м. Кременчуці мені зробили квитанції про здійснені транзакії на ці суми, котрі фотокопії я відсилала до кіберполіціі. Щось не було пропущеного дзвінка від Вас…
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 березня 2023, 12:33
#
Доброго дня, вже поспілкувались з Вами в особистих, менеджер зв’яжеться з Вами за вказаним номером
+
0
Олена Єлісєєва
Олена Єлісєєва
30 березня 2023, 20:30
#
В мене є вклад на універсальному депозиту… Точніше був… Більш того в м. Кременчуці мені зробили квитанції про здійснені транзакії на ці суми, котрі фотокопії я відсилала до кіберполіціі. Щось не було пропущеного дзвінка від Вас
+
0
natashaGra
natashaGra
30 березня 2023, 21:05
#
Бесполезно общаться с представителем этого горе банка- не слышат и не хотят слышать клиентов. Моя родственница сегодня решила после этих отзывов тоже закрыть счета. Это просто ужас, а не банк
+
0
Олена Єлісєєва
Олена Єлісєєва
30 березня 2023, 21:32
#
Коли Вам зручно щодо дзвінка, то тоді і зателефонуйте. Очікую та сподіваюся на більш ретельну перевірку. Бо вхід був виконаний дистанційно, тобто з іншого пристрою не надавши мені ніякої інформації про несанкціонованій вхід… Тільки висвітлення інформації щодо транзакції. Своєчасне блокування онлайн Райффайзен це завдяки тому що смартфон знаходився в руці та перед очима. Тому і швидко вдалося змінити пароль та зателефонувати оператору. Головне що всі квитанції на ці шахрайські дії в мене є. Та і сума, котра залишилася на універсальному депозиту, є квитанція. Якщо щось піде не так, то дивиться — Україна Переможе!!! Дзвінка не було… Я очікую на приємні новини…
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
1 квітня 2023, 14:06
#
Корисний коментар
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування. Отримали інформацію від менеджера, що зв’язок з Вами було встановлено та проінформовано стосовно ситуації та подальших дій.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися