Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайство/злиття персональних даних

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
allabondaruk 29 березня 2023, 22:20
Зі мною трапилась м’яко кажучи неприємна ситуація.
Вчора ввечорі намагалася зайти в додаток Райфайзен Онлайн, але видавало помилку «неправильний логін та пароль». Подумала, що у банку технічна помилка. Паралельно від Райфайзен банку прийшло повідомлення (цифри, щоб додати картку до Apple Pay). Я ввела цей код у вспливаюче вікно, бо думала, що це допоможе зайти на Райфайзен Онлайн, але видало помилку «код невірний». Сьогодні я все ж змогла зайти в додаток Райфайзен Онлайн і побачила, що з моїх карток списалися всі гроші. Хтось перевів з гривневого депозиту 145 000 грн на кредитку картку і списали через Комфі, а кредитний ліміт у 30 000 грн перевели на іншу карту. В договорі є умова, що за переказ на іншу карту треба сплатити 3%+15 грн. На сьогодні кошти на моїй кредитній картці знаходяться в статусі «в обробці».
Далі я зателефонувала на гарячу лінію в банк: мені повідомили, що всі транзакції були підтверджені смс, які відправлялися на мій номер. Я ці повідомлення не отримувала. Також мені пояснили, що треба чекати на рішення від банку чи повернуть мені кошти протягом 24 днів.
Це шахрайство вищого рівня, але аналізуючи ситуацію, я розумію, що дані, якими скористалися шахраї були відомі тільки банку, але це інше питання його я вже поставила поліції.
Питання до банку такі:
Чи можливим є переказ з депозитного рахунку на кредитний в розмірі 145 000 грн одним платежем?
Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку? Чи може банк надати таку інформацію?
На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає?
Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв.?
Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути? Як бути з 3%+15 грн?

Сподіваюсь на оперативну відповідь банку та допомогу у вирішенні цих питань.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2023, 9:05
Добрий день!
В першу чергу дякуємо за очікування на відповідь.
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Також, зазначаємо, що перекази у Райффайзен Онлайн між власними рахунками без обмежень по сумі та проводяться в режимі онлайн. Платежі в Інтернет проходять в рамках встановленого ліміту на картці та також проходять в режимі онлайн. Стандартний ліміт на безготівкові операції у гривні складає до 100 000 USD/одну операцію.
Заявку успішно зареєстровано на спірну транзакцію ми обов'язково проведемо перевірку та проаналізуємо ситуацію та по результату обов’язково проінформуємо.
Навіть не уявляємо Ваші емоції та поточний стан, щиро віримо, що за такі дії слідує справедливе покарання. Тому, також рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
khvorost 2 квітня 2023, 18:52
Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».

Коментарі - 41

+
0
allabondaruk
allabondaruk
29 березня 2023, 22:29
#
Створили заявку на спірну транзакцію № 469257.
+
+8
Tетяна Бородій
Tетяна Бородій
29 березня 2023, 22:58
#
Майже та сама ситуація,13.03.23 вкрадені гроші з зарплатної та кредитної карти — 31700, зразу подзвонила на гарячу лінію, створили спірну трансакцію, порадили дзвонити до оператора банку куди пішли гроши, оператори футболили один до одного без толку. Прийшла відповідь, що банк своєї провини не визнає. Для погашення кредиту мені запропонували реструктуризацію. В поліції сказали що зараз 80% шахрайств припадає на аваль. Питання, чим займається служба безпеки банку? Мабуть відмивають наші гроши!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 березня 2023, 12:40
#
Добрий день! Дійсно, дуже прикро коли наші клієнти стикаються з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію. Також, рекомендуємо не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток. У разі звернення правоохоронних органів, щодо інциденту з нашим клієнтом, ми завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
v737
v737
30 березня 2023, 19:31
#
Після того, як у мене вкрали власні гроші зі звичайної картки, і була відкрита кредитка (але не активована) — заблокувала кредитні картки в усіх банках, де є рахунки. Бо ще не вистачало мало того що лишитися своїх грошей, а й кредитних (щоб не повертати їх та ще й з відсотками). Бо якщо так легко гроші випорхнули зі звичайного рахунку, кредитний теж думаю легко і активувати. А усі ж Банки впарювали кредитки. В приваті навіть колись і не питали хочу чи ні - фактом ставили, а тепер як Ощад впарював — відмовилась.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
30 березня 2023, 0:59
#
Я не работник аваля, просто пробую помочь чем смогу. Моё предположение. Вашу сим карту дублировали. Возможно устройство тоже дублировали в эмуляторе. Далее все это сделали.
+
0
rivnyj
rivnyj
7 квітня 2023, 23:22
#
Вас також дублювали, можливо в Райфайзені
+
+38
SergeyNina
SergeyNina
30 березня 2023, 1:18
#
Чи можливим є переказ з депозитного рахунку на кредитний в розмірі 145 000 грн одним платежем? К сожалению да. И почему это не попало на проверку для меня загадка. Пробуйте найти кому они ушли. Если ими оплатили покупку в интернет магазине в Украине как вы написали комфи то свяжитесь с комфи и есть шанс не дать хотя-бы выдать товар мошеннику. Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку? Я думаю дублировали вашу сим карту. Далее могли сбросить пароль. Далее все могут знать только работники банка. Нужен доступ. Я не сотрудник. Чи може банк надати таку інформацію? Да, банк её видит. Но логи и снимки экранов вам не дадут скорее всего это внутренняя информация. На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає? На ваш финансовый номер, на клонированную сим карту скорее всего Только это очень хай тек взлом и для этого нужно дорогое оборудование и доступ Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв. Да, подтвердив кодом с смс. Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути? Да, придётся. Если банк не хочет работать быстро то пробуйте следующее Пробуйте связаться с комфи или куда ушли ваши деньги и пробовать их вернуть путем отмены заказов оплаченных вашей картой если их ещё не успели получить.Требуйте от банка раскрыть карт на какие ушли ваши деньги и найдя какой банк их выдал связаться с банком и пробовать заблокировать их хотя бы
+
0
Lolik1837
Lolik1837
30 березня 2023, 7:57
#
Судя по тому как вы , автор, описали ситуацию, проблема действительно в том, что вашу сим карту с финансовым номером скопировали. Это не новая схема. Страшна тем, что мошенники получают доступ к вашему банковскому онлайн приложению и могут снять все до копейки И дублирование сим карты явно не вина банка, тут уж скорее претензии к мобильному оператору. А вообще ситуация очень неприятная .
+
+9
allabondaruk
allabondaruk
30 березня 2023, 9:36
#
Мені теж дуже прикро, що так сталося, але я сформувала цей запит не тому що мені потрібна психологічна підтримка від банку, я хочу розібратися в цій ситуації та добитися справедливості…
Чи не могли би Ви надати відповідь на конкретні запитання, які я ставила:
Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку? Чи може банк надати таку інформацію?
На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає?
Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв.
Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути? Як бути з 3%+15 грн?
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 березня 2023, 14:21
#
Добрий день! Дякуємо за запитання. Ваше звернення взято в роботу для проведення аналізу та з Вами зв’яжеться наш менеджер додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+19
khvorost
khvorost
30 березня 2023, 9:48
#
Как по мне , то банк отвечает за сохранность средств на счетах , если это были мошенники , пусть банк их ищет и с них взыскивает.
+
+9
Lolik1837
Lolik1837
30 березня 2023, 15:12
#
Проблема в том, что банк не сможет определить хозяин счета снял деньги или мошенники. Ведь смс — ки с подтверждением операций приходили на номер хозяина счета. То есть теоретически человек мог сам снять свои деньги и потом требовать у банка возвращение средств по причине того, что их якобы сняли мошенники. Вы понимаете это? Банк слал смс на ФИНАНСОВЫЙ НОМЕР. И получается что его вины нет. Тут теперь вообще надо доказывать — а были ли мошенники? Вот в чем проблема
+
0
allabondaruk
allabondaruk
30 березня 2023, 15:32
#
Що за маячня? Скажіть чесно, що передивились детективів і перейдіть коментувати фільми
на сайт нетфліксу. Навіщо залишати коментарі, які не варті уваги і ніяк не допоможуть в моїй ситуації?
+
0
Lolik1837
Lolik1837
30 березня 2023, 17:31
#
«пусть банк их ищет и с них взыскивает.»

Банк не должен искать . У него нет на это полномочий . На это есть специальные органы. Тем более , что банку все равно , по большому счету. Не он же материально пострадал
+
+38
natashaGra
natashaGra
30 березня 2023, 10:16
#
В этом банке это не первая такая ситуация и думаю не последняя. И ни одну из банк не решил в пользу клиента. Об этом не писали. В банке огромные проблемы с безопасностью и хранить в нем деньги сейчас действовать на удачу
+
+9
khvorost
khvorost
30 березня 2023, 13:05
#
Сохранность денег примерно как в лотереи)
+
0
v737
v737
30 березня 2023, 19:38
#
Я в цьому переконалась. в такий проблемний час як ніколи (
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 березня 2023, 14:32
#
Добрий день! Запевняємо, що Банк не проводив сумнівних операцій, в жодному разі не передає дані, вся інформація захищена надійно. Абсолютно усі звернення розглядаються та не залишаються осторонь ми зі свого боку намагаємось зробити все можливе, при запиті користувача.
У разі, якщо у Вас є не закрите питання, ми завжди готові піти на зустріч та розглянути ситуацію. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+9
khvorost
khvorost
30 березня 2023, 19:40
#
Банк просто дозволяє вкрасти , а це теж саме…
+
0
Зіта Неймет
Зіта Неймет
30 березня 2023, 10:17
#
Банк не буде шукати шахраїв.Треба писати заяву в кіберполіцію з детальним описом,що відбулося.Потрібно мати відповідні засоби,щоб розібратися.Банк надасть всі дані по платежах,а всю іншу інформацію по запитах може добути поліція.Потрібно надати виписку з банку,де реально видно суму втрачених коштів,вас мають визнати потерпілою і почати розслідування.
+
0
khvorost
khvorost
30 березня 2023, 13:07
#
В суд на банк , были деньги — нет денег . Взломали систему банка (вы же ее не разрабатывали).
И пусть банк доказывает , что это вы потратили , не докажет — вынужден будеть отдать …
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 березня 2023, 14:27
#
Доброго дня. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу). Також, банк співпрацює з правоохоронними органами, та при отриманні від них запиту ми надамо всю можливу інформацію та зробимо все, щоб допомогти з вирішенням.
+
0
khvorost
khvorost
30 березня 2023, 19:41
#
Як може бути пріорітетом те, чого у вас взагалі нема?
Ааааа, зрозумів — вихід з рашки у вас теж в пріорітеті
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 березня 2023, 12:46
#
Райффайзен Банк Україна це український банк, який діє у відповідності до українського законодавства. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
30 березня 2023, 17:21
#
« . Взломали систему банка»

Что вы такое несете? Какой на фиг «взлом» ? Банку поступает с ФИНАНСОВОГО НОМЕРА КЛИЕНТА запрос на вывод денег, банк отсылает опять же на финансовый номер клиента СМС с запросом на подтверждение . Приходит подтверждение опять таки с финансового номера клиента . И что по вашему должен делать банк ?
А банк вообще то должен перевести деньги . И где вы тут хоть какой то «взлом банка «увидели ?

У вас по ходу при слове «Райффайзен » логичное мышление и мозги напрочь отбиваются .

Тут если и был «взлом» и мошенничество - то это изготовление дубликата сим карты. Но не банки занимаются производством сим карт Скорее претензии к оператору мобильной связи.)

Потерпевшему тут можно посоветовать только одно — обращаться в полицию , может помогут. Банк поиском денег заниматься не будет . У него на это нет ни полномочий , ни причин искать.

А на будущее — надо посетить с паспортом салон связи оператора и написать заявление, что ЛЮБЫЕ попытки заказать дубликат симки проводить только при ЛИЧНОМ посещении оператора и только с паспортом . Конечно и это не 100% гарантии , но все-таки
+
0
khvorost
khvorost
30 березня 2023, 19:16
#
Банк должен создать защищенную сиситему, а как — это его головная боль.
Не смог создать — тогда плати…
Мир капитализма…

З.Ы. Именно поэтому многие банки просят подтвердить в приложении (Моно, А-Банк) и прошу заметить, это банки из верхних строчек «народного рейтинга», а райф в последней пятерке — СЧЕТ НА ТАБЛО!
+
0
allabondaruk
allabondaruk
30 березня 2023, 23:08
#
У вас «по ходу» відсутні ємоції співчуття і якась базова етика. Якщо я стала жертвою шахраїв, то в мене логічного мислення і мізків немає? Ніхто не допоможе і єдина моя надія на щасливе і безтурботне «будущее» — це вислухати поради Лоліка)
+
0
khvorost
khvorost
31 березня 2023, 9:39
#
Увы , но только суд !
Райф деньги добровольно не отдаст , даже если он вернет их себе при оспаривании.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
31 березня 2023, 17:57
#
«Увы , но только суд !»

И что вы будете вменять? Что конкретно банк сделал неправильно?

+
0
khvorost
khvorost
31 березня 2023, 19:04
#
У банка на хранении были деньги , теперь их нет))) Клиент их не тратил …
+
0
Lolik1837
Lolik1837
31 березня 2023, 19:28
#
«У банка на хранении были деньги , теперь их нет))) Клиент их не тратил»

Конкретику , пожалуйста. Из чего известно , что не клиент снял деньги? Банк то ведь по запросам С ФИНАНСОВОГО НОМЕРА КЛИЕНТА деньги переводил.

Как вообще вину банка доказывать будете если деньги клиент и снял через свой номер?
+
0
khvorost
khvorost
31 березня 2023, 20:18
#
Начать с биллинга по мобильному номеру, а вы уверены что смс были ??? Клиент написал что нет, про дубликат симки — это пока как предположение …
По тому же биллингу (если смс были) смотрим IMEI того кто реально получал…
Тут просто нужен хороший юрист и взыскание вполне реально с пеней с банка 3% в день…
+
0
Lolik1837
Lolik1837
1 квітня 2023, 13:51
#
«Начать с биллинга по мобильному номеру, а вы уверены что смс были ??? Клиент написал что нет, про дубликат симки — это пока как предположение …»


))))

Ну наконец то . То есть даже вам дошло, что прежде чем делать какие то выводы- надо провести расследование, что бы не основываться на предположениях и выяснить как произошло преступление и было ли оно вообще и кто виноват.

И уж тем более нельзя, так как вы , уже заранее назначать виновных . Например, полно в практике случаев , когда сам «потерпевший » инициирует кражу или мошенничество , что бы получить страховку или компенсацию. А вы уже орете «банк и виноват и должен денег»
ДА ФИГ ТАМ !!!
Вот именно, что еще вообще непонятно кто виноват . И уж тем более делать выводы. Докажут компетентные органы вину банка, тогда есть шансы в суде. А не докажут — фиг что банк отдаст
+
0
khvorost
khvorost
1 квітня 2023, 15:38
#
Я не о преступлении, это обычный гражданский иск, согласно закону о защите прав потребителей …
Кто должен компенсировать ущерб понятно (банк не уберег вашши деньги), а вот какие аргументы собрать — это работа адвоката.
А вот банк пусть ищет тех кто совершил преступление, ведь украли со счета — который находится в банке.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
1 квітня 2023, 16:16
#
«омпенсировать ущерб понятно (банк не уберег вашши деньги),»

Что за чушь вы несете ? А если это сам клиент снял свои деньги , но хочет обвинить банк в их пропаже ? Какой суд вам должен в таком случае банк осудить выплатить деньги ? .
+
0
khvorost
khvorost
1 квітня 2023, 17:21
#
Тогда банк может написать в полицию заявление на клиента , тут будет тогда мошенничество (если клиент действительно так сделал). А пока банк должен денег и решаться это должно в гражданском суде .в соответсвии с законом о защите прав потребителей .
+
0
khvorost
khvorost
2 квітня 2023, 18:52
#
Корисний коментар
Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».
+
0
testious
testious
13 квітня 2023, 4:04
#
Удачи вам в вашем нелегком деле мне банк так деньги и не вернул, когда банкомат упал с ошибкой при пополнении моей личной карты)
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 квітня 2023, 14:02
#
Добрий день! Дякуємо за Ваше очікування на відповідь. Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам та спробувати вирішити питання, докладаємо максимальних зусиль у разі подібних ситуацій. Якщо Ви звертались до нас раніше та зафіксували заявку на оскарження необхідно дочекатися до завершення розгляду, інформація, щодо термінів повідомляється нашим співробітником. При цьому, якщо термін вже минув та Ви не отримали жодної відповіді, будь ласка, зверніться до нас повторно для уточнення та перевірки. Для цього достатньо написати в Чат Райффайзен Онлайн (Зв'язок з Банком — Чат) або зателефонувати в Інформаційний центр 0800 500 500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
khvorost
khvorost
27 липня 2023, 14:28
#
На мою думку цей банк завжди радий присвоїти гроші своїх кліентів … Цинізму в нього непомірно багато…
+
+15
VVG75
VVG75
26 липня 2023, 17:30
#
Єдине, що АТ «РайффайзенБанк» робить дуже якісно та на дуже високому рівні, це цинічно відбрехується!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися